mm
Aktualno

Meta ob prodaji Giphyja Shutterstocku izgubila milijone

Meta je pri prodaji iskalnika gifov Giphy podjetju Shutterstock ustvarila izgubo v višini več kot 241 milijonov evrov.

Mark Zuckerberg je podjetje Giphy sicer želel prodati že pred dvema letoma za približno 292 milijonov evrov, a mu je to lani preprečil zakon o konkurenci Urada za konkurenco in trge (CMA) z Otoka. Te dni je Meta program za gife prodala za 241 milijonov evrov. Paul Hennessy, izvršni direktor pri Shutterstocku, je dogodek pospremil s komentarjem, da je to razburljiv naslednji korak Shutterstocka, da postane celovita ustvarjalna platforma. »S pridobitvijo Giphyja razširjamo svoje ciljno občinstvo, ki po novem presega marketing in oglaševanje, saj se širimo v vsakodnevne pogovore.«

Intervju

bergant
03. 06. 2023

Pred nami so razburljivi časi, je prepričan Andrej Bergant, vodja raziskav in razvoja na…

UI lahko postane pomočnik v podjetju ali pa pomočnik vsakemu posamezniku. Ena od veščin, ki jo bomo morali razviti, je uporaba UI.

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Naši avtorji