vrečke1
Aktualno

Kakšne vrečke pa uporabljate vi?

1. januarja 2019 je v Sloveniji postala veljavna odločba, da bodo plastične nosilne vrečke v trgovinah in na drugih prodajnih mestih obvezno plačljive. Preverili smo, kakšne alternative plastičnim vrečkam imamo Slovenci najraje.

Prodajo skoraj četrtino več papirnatih vrečk

V dm Slovenija ugotavljajo, da se je prodaja vrečk v obdobju zadnjega leta povišala za 10 odstotkov. »Ob tem je treba poudariti, da se je prodaja papirnatih vrečk povečala za 24 odstotkov, medtem ko se povpraševanje pri drugih vrstah vrečk, na primer bombažnih, plastičnih in vrečk za večkratno uporabo, znižuje,« pravijo.

Sami poskušajo v čim večji meri uporabljati vrečke za večkratno uporabo. Pred kratkim so se zato odločili za sodelovanje s slovensko ilustratorko in oblikovalko Aljo Horvat. Ta je oblikovala vrečko ob 30. rojstnem dnevu dm Slovenija, vrečko pa so prejele tudi vse tekačice letošnjega dm teka za ženske. »Dizajn vrečke je čudovit in pričakujemo, da jo bodo tekačice ter stranke dm Slovenija resnično uporabljale za svoje (večkratne) nakupe. Sicer pa lahko poudarimo, da podpiramo trende v okolju prijaznem nakupovanju in spodbujamo uporabo vrečk za večkratno uporabo. To vključuje tudi uporabo platnenih in bombažnih vrečk, vrečk iz drugih vrst blaga ali drugih trajnejših materialov. Zato tudi naročila v spletni trgovini ob opciji Hitri prevzem pakiramo v trajnostne vrečke za večkratno uporabo,« so povedali za MM.

Še vedno se proda več PVC-vrečk kot bolj trajnostnih

V Mercatorju ugotavljajo, da se trend glede nosilnih vrečk zadnje čase ni spremenil; še vedno se proda več PVC-vrečk kot tistih večjih, bolj trajnostnih, namenjenih čim daljši uporabi. »Seveda je vsaka plastična vrečka namenjena temu, da se uporabi čim večkrat, po možnosti vsaj štirikrat, saj okolje najbolj obremenjuje plastika, ki se odvrže po enkratni uporabi, pa še to neprimerno, torej ne v zabojnike za embalažo, od koder se lahko zbere in reciklira. Na eni strani opažamo želje nekaterih kupcev, da bi bilo v trgovinah čim manj ali celo nič embalaže, kar tudi ni tako preprosto izvedljivo, na drugi strani pa, da večina ob nakupu še vedno posega po PVC-vrečkah,« so povedali za MM.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji