turizem
Aktualno

ITB Berlin: Slovenija kot najuspešnejša država na letošnjem tekmovanju

V okviru dogodka ITB Berlin, vodilne turistične borze svetovnega merila, vsako leto poteka tudi tekmovanje The Golden City, ki nagrajuje odličnost oglaševalskih akcij na področju turizma.

Na tekmovanje je bilo skupno prijavljenih več kot 100 del iz 21 držav po svetu, o njih pa je odločala 45-članska žirija.

Slovenija na tokratnem tekmovanju najuspešnejša država

Mednarodna strokovna žirija je na eni najpomembnejših poslovnih borz na svetu ITB Berlin nagradila vseh pet projektov, ki jih je STO prijavila na tekmovanje. Z zlatom so se okitili poslovni dogodek Slovenia – Connecting sports and tourism, vodnik Slovenia Travel Guide, promocijsko-dokumentarni film Slovenia Green ter podcast Feel Slovenia. Srebrno nagrado pa si je prislužil video s kolesarskim asom Tadejem Pogačarjem This is my way of freedom. My way of enjoying life.

Dve zlati priznanji pa je dobil tudi Turizem Ljubljana; eno v kategoriji Kultura in umetnost za kratki film Plečnikova Ljubljana, drugio pa v kategoriji Mesto za dinamičen športni video Extreme Ljubljana v produkciji agencije Extrem. »Veseli smo, da je ustvarjalnost, ki jo v mestu prepoznavamo, negujemo in podpiramo, dobila tudi ta mednarodno prepoznan izraz, pozornost mednarodnih medijev ter poslovne in splošne javnosti,« je dejala mag. Petra Stušek, direktorica Turizma Ljubljana.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji