turizem
Aktualno

ITB Berlin: Slovenija kot najuspešnejša država na letošnjem tekmovanju

V okviru dogodka ITB Berlin, vodilne turistične borze svetovnega merila, vsako leto poteka tudi tekmovanje The Golden City, ki nagrajuje odličnost oglaševalskih akcij na področju turizma.

Na tekmovanje je bilo skupno prijavljenih več kot 100 del iz 21 držav po svetu, o njih pa je odločala 45-članska žirija.

Slovenija na tokratnem tekmovanju najuspešnejša država

Mednarodna strokovna žirija je na eni najpomembnejših poslovnih borz na svetu ITB Berlin nagradila vseh pet projektov, ki jih je STO prijavila na tekmovanje. Z zlatom so se okitili poslovni dogodek Slovenia – Connecting sports and tourism, vodnik Slovenia Travel Guide, promocijsko-dokumentarni film Slovenia Green ter podcast Feel Slovenia. Srebrno nagrado pa si je prislužil video s kolesarskim asom Tadejem Pogačarjem This is my way of freedom. My way of enjoying life.

Dve zlati priznanji pa je dobil tudi Turizem Ljubljana; eno v kategoriji Kultura in umetnost za kratki film Plečnikova Ljubljana, drugio pa v kategoriji Mesto za dinamičen športni video Extreme Ljubljana v produkciji agencije Extrem. »Veseli smo, da je ustvarjalnost, ki jo v mestu prepoznavamo, negujemo in podpiramo, dobila tudi ta mednarodno prepoznan izraz, pozornost mednarodnih medijev ter poslovne in splošne javnosti,« je dejala mag. Petra Stušek, direktorica Turizma Ljubljana.

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji