Gordana Kos
Aktualno

Gordana Kos je nova direktorica oglasnega trženja v Cas medii

S 1. aprilom 2024 je v vlogi direktorice oglasnega trženja za dogodke in spletne ter tiskane medije v agenciji za marketing Cas media nastopila Gordana Kos.

Gordana Kos je bila pred tem direktorica prodaje oglasnega prostora v medijski založniški hiši Adria Media Ljubljana, kjer je vodila večje prodajne  projekte. Še prej je svoje znanje in veščine krepila v medijski skupini Styria Media Group kot direktorica prodaje in marketinga.

Gordana Kos, ki je diplomirala iz trženja na ljubljanski Ekonomski fakulteti Univerze in ima dolgoletne izkušnje z delom v medijih, združuje strateško razmišljanje z inovativnim pristopom k oglaševanju. V novi vlogi v agenciji Cas media se osredotoča na razvoj digitalnih strategij, izboljšanje komunikacije med prodajnimi in uredniškimi oddelki ter krepitev odnosov s partnerji. Kot zatrjuje, je pripravljena na izzive nove dobe medijskega trženja in verjame, da bo s svojo ekipo Cas medio pripeljala na vrh inovacij in kakovosti.

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji