sof
Aktualno

Danes odpira vrata 33. SOF

Slovenski oglaševalski festival bo letos v portoroškem Avditoriju potekal 6. in 7. junija 2024. Izpostavljamo predavanja in dogodke, ki jih ne smete zamuditi.

Festival bodo tudi tokrat otvorili super finalisti natečaja Mladi kreativci 2024, ki bodo po besedah organizatorjev spremenila prihodnost slovenskega oglaševanja. Po nemirnih odrskih vodah jih bo vodila Medeja Kraševec Žnidarec, kreativna direktorica pri agenciji Luna \TBWA in predsednica žirije Mladih kreativcev.

Sledilo bo predavanje Toma Hidvégija, nekdanjega višjega direktorja za kreativno strategijo družbe Coca-Cola, ki bo za obiskovalce dekodiral snovanje uspešne blagovne znamke. Spregovoril bo o metodologiji, izjemnosti in razumevanju občinstva.

Zagotovo bo zanimiv tudi pogovor Zmagovalni pristop, v katerem se bosta o pomembnosti vsebine pogovarjala Anže Rozman, ki sodi v sam svetovni vrh skladateljev filmske glasbe, kar dokazuje, da ga je v svojo elitno ekipo skladateljev v Kaliforniji izbral sam Hans Zimmer, in Pristopov svetovalec za vsebinski marketing Blaž Jarc.

Po zmagovalnih pristopih ne moremo mimo aplikacije TikTok, o kateri bo predavala Amélie Ebongué, globalna tržnica, multidisciplinarna pisateljica in raziskovalka. Slednja bo razložila, kako je TikTok za družbena omrežja postal prostor za redefiniranje kulture in obveščanje sveta o vsem, kar se dogaja. Ne glede na to, ali gre za uvedbo nove neodvisne lepotne blagovne znamke, ali za svetovanje o karierni rasti, je TikTok mesto z visokim dosegom, ki pozitivno vpliva na poslovne cilje.

Tik pred kosilom bo na odru potekala okrogla miza o prihodnosti slovenskih medijev v digitalnem okolju, na kateri bodo sodelovali Zoran Savin (IAB Slovenija), Miro Mauhar (Styria Media International), Nataša Luša (Delo) in Ivan Krstič (United Media).

Nekdanji predsednik Republike Slovenije Borut Pahor in slovenska ikona smučarskih skokov Peter Prevc bosta po kosilu in veseli urici zagotovo pritegnila množico obiskovalcev nazaj v avditorij, saj bodo lahko v živo prisluhnili Mastercard podkastu navdiha.

Podkastu bosta sledila predavanja ameriškega umetnika in grafičnega oblikovalca Timothyja Goodmana (intervju z njim boste lahko prebrali v prihodnji tiskani izdaji MM-a); ter višjega podpredsednika skupine in generalnega direktorja podjetja Warner Brothers Discovery Jamieja Cookeja.

Ekipa SOZ-a bo v popoldanskih uricah v parku pred Avditorijem Portorož organizirala praznovanje 30 let delovanja zbornice; prvi dan pa se bo sklenil z Europlakatovo zabavo, na kateri bo nastopila skupina Batista Cadillac in bo drugo leto zapored potekala v lokalu Alaya.

z

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji