bla
Aktualno

Branko Čakarmiš je novi generalni direktor medijske hiše Pro Plus

Dozdajšnji generalni direktor Pro Plusa Pavel Vrabec bo s 1. februarjem 2022 prevzel mesto predsednika slovenskih poslovnih operacij v skupini CME (lastniku Pro Plusa). Zamenjal ga bo Branko Čakarmiš, dolgoletni programski direktor Pro Plusa.

Pavel Vrabec bo v okviru nove funkcije svetoval vodstveni ekipi Pro Plusa, zagotovil kontinuiteto ob prenosu nasledstva, sodeloval pri izvajanju kritično pomembnih projektov in nudil svetovanje v okviru skupine CME. Branko Čakarmiš novo vlogo prevzema v obdobju vzdržnega poslovanja in odličnih rezultatov podjetja, so sporočili iz Pro Plusa, kjer dodajajo, da je edini namen te spremembe zagotoviti dolgoročno vodstveno ekipo, ki bo še naslednjih 5 do 10 let vodila preobrazbo in vizijo prihodnosti Pro Plusa.

»To je najboljša izbira za organizacijo in nudim mu (Čakarmišu, op. p.) svojo popolno podporo. Navdušen sem nad priložnostjo, da svoje izkušnje še naprej delim tako s Pro Plusom kot tudi s skupino CME,« je povedal Pavel Vrabec, novoimenovani predsednik slovenskih poslovnih operacij v Pro Plusu.

»Pripravljen sem prevzeti bolj strateško vlogo in slediti našemu glavnemu cilju: digitalni preobrazbi in produkciji lokalnih vsebin. Pro Plus ima najboljšo vodstveno ekipo v Sloveniji, verjamem, da bo naše nadaljnje predano timsko delo zagotovilo svetlo prihodnost podjetja. Navdušen sem nad tem novim izzivom,« pa je povedal Branko Čakarmiš, novi generalni direktor Pro Plusa.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji