senso
Opaženo

Sensodyne spodbuja osebne vrednote z zobno pasto Nourish

Oglaševalska akcija #ZameOsebno nagovarja generacije, ki želijo bolje skrbeti tako za svoje počutje kot tudi za svet, ki nas obdaja.

Kratek opis akcije: Z novo zobno pasto Sensodyne Nourish, ki jo odlikujejo naravne sestavine in embalaža, ki jo je v celoti mogoče reciklirati, se je GSK želel oddaljiti od tradicionalnega nagovarjanja občutljivosti zob in se usmeriti k mlajšim potrošnikom s sporočilom o trajnostni in preventivni skrbi za zobe.

Ščetkanje z zobno pasto Nourish ni le dolgočasno vsakodnevno opravilo, temveč je čas zase, je ritual in je osebno stališče. Tako je nastala kampanja #ZameOsebno, v kateri so skrbno izbrani vplivneži Ula Furlan, Klara Leben, Andrei Lenart, Nino Miklavec in Vita Starman jasno izrazili, katera vrednota jih povezuje z Nourishem, kakšen je njihov ritual umivanja zob in kakšna je njihova izkušnja z novo zobno pasto Sensodyne Nourish. Svojim sledilcem so tako ponudili vpogled v enega od najpomembnejših ritualov osebne nege.

Kampanja je potekala na profilih vplivnežev na Instagramu in TikToku, preko katerih je njeno sporočilo doseglo 2.649.318 oseb in privedlo do 130-odstotnega povečanja organske vključenosti na profilih vplivnežev.

sensodyne1

sensodyne2

Elementi akcije: sodelovanje z vplivneži na družbenih omrežjih, oglaševanje na družbenih omrežjih

Predstavnice naročnika: Krisztina Méhler, Mojca Šušteršič Ambrož in Lara Jasenc

Direktorica naročnika v agenciji: Sandra Baran

Vodji projekta: Gabrijela Vrbnjak in Sandra Baran

Kreativni direktor: Aleš Kočevar (Saatchi&Saatchi Ljubljana)

Ustvarjalec vsebin: Klemen Bobnar

Umetniška direktorica: Jasna Bliznakovska

Medijska strategija in zakup: Starcom (član Publicis Groupe)

Trajanje akcije: zima 2022/23

Intervju

bergant
03. 06. 2023

Pred nami so razburljivi časi, je prepričan Andrej Bergant, vodja raziskav in razvoja na…

UI lahko postane pomočnik v podjetju ali pa pomočnik vsakemu posamezniku. Ena od veščin, ki jo bomo morali razviti, je uporaba UI.

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Naši avtorji