btc velikani
Opaženo

Novi velikani

BTC City v sodelovanju z agencijo Saatchi & Saatchi Ljubljana pred pričetkom šolskega leta pripravil oglaševalsko akcijo »Novi velikani«, s katero nagovarjajo starše šoloobveznih otrok.

Kratek opis akcije: Namen akcije je, da bi k obisku nakupovalnega centra BTC City spodbudili starše šoloobveznih otrok.»S to oglaševalsko akcijo prvič predstavljamo tudi svojo novo pozicijo, ki spodbuja raziskovalnega duha, zvedavost avanturizma pa vnaša tudi v svet mladih in njihovih talentov ter potencialov – če jih le k temu spodbujamo,« pravijo.

btc

btc2

Elementi akcije: zunanje oglaševanje (veliki obcestni plakati in svetlobne vitrine), znamčenje avtobusnih postaj, plakati, nalepke za vrata, tiskani oglasi, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnica naročnika: Sara Bogomolec

Agencija: Saatchi & Saatchi Ljubljana

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Neža Kašnik

Asistentka projekta v agenciji: Petra Ajdovec

Strateginja: Maja Micheli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisec: Klemen Bobnar

Vsebine na družbenih omrežjih: Karmen Havliček (MSL)

Umetniška direktorica: Jasna Vejselović

Oblikovalki: Jasna Vejselović in Tjaša Delak

Fotograf/ilustrator: Aljoša Rebolj

Produkcijska hiša: Studio Bomba

Medijska agencija: Starcom

Trajanje akcije: od 13. avgusta 2019 do 10. septembra 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji