bla
Aktualno

30. SOF: Naj oglas tridesetletja je »Čistilka«, agencija pa Futura DDB

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu so podelili nagrade za najboljši oglas tridesetletja. To je »Čistilka«, ki ga je za Zavarovalnico Triglav zasnovala Futura DDB. Slednja je postala tudi agencija tridesetletja.

Televizijski oglas tridesetletja po izboru občinstva je »Čistilka«, ki je plod sodelovanja med Zavarovalnico Triglav in Futuro DDB. Sledita »Dobre Vile«, ki jo je za Športno loterijo zasnovala Luna TBWA, in »Slovenija moja dežela«, ki je delo agencije Studio marketing.  

Futura DDB (na fotografiji), ki je podpisana pod »Čistilko«, je postala tudi agencija tridesetletja. Na drugem mestu je Pristop, na tretjem pa Studio Marketing.

bla

foto: SOF

Na podelitvi so razglasili tudi zmagovalca Mastercardovega natečaja Misija šport. Najbolje se je odrezala Tjaša Peterle.

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji