bla
Aktualno

30. SOF: Naj oglas tridesetletja je »Čistilka«, agencija pa Futura DDB

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu so podelili nagrade za najboljši oglas tridesetletja. To je »Čistilka«, ki ga je za Zavarovalnico Triglav zasnovala Futura DDB. Slednja je postala tudi agencija tridesetletja.

Televizijski oglas tridesetletja po izboru občinstva je »Čistilka«, ki je plod sodelovanja med Zavarovalnico Triglav in Futuro DDB. Sledita »Dobre Vile«, ki jo je za Športno loterijo zasnovala Luna TBWA, in »Slovenija moja dežela«, ki je delo agencije Studio marketing.  

Futura DDB (na fotografiji), ki je podpisana pod »Čistilko«, je postala tudi agencija tridesetletja. Na drugem mestu je Pristop, na tretjem pa Studio Marketing.

bla

foto: SOF

Na podelitvi so razglasili tudi zmagovalca Mastercardovega natečaja Misija šport. Najbolje se je odrezala Tjaša Peterle.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji