bla
Aktualno

30. SOF: Naj oglas tridesetletja je »Čistilka«, agencija pa Futura DDB

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu so podelili nagrade za najboljši oglas tridesetletja. To je »Čistilka«, ki ga je za Zavarovalnico Triglav zasnovala Futura DDB. Slednja je postala tudi agencija tridesetletja.

Televizijski oglas tridesetletja po izboru občinstva je »Čistilka«, ki je plod sodelovanja med Zavarovalnico Triglav in Futuro DDB. Sledita »Dobre Vile«, ki jo je za Športno loterijo zasnovala Luna TBWA, in »Slovenija moja dežela«, ki je delo agencije Studio marketing.  

Futura DDB (na fotografiji), ki je podpisana pod »Čistilko«, je postala tudi agencija tridesetletja. Na drugem mestu je Pristop, na tretjem pa Studio Marketing.

bla

foto: SOF

Na podelitvi so razglasili tudi zmagovalca Mastercardovega natečaja Misija šport. Najbolje se je odrezala Tjaša Peterle.

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji