bla
Aktualno

30. SOF: Naj oglas tridesetletja je »Čistilka«, agencija pa Futura DDB

Na Slovenskem oglaševalskem festivalu so podelili nagrade za najboljši oglas tridesetletja. To je »Čistilka«, ki ga je za Zavarovalnico Triglav zasnovala Futura DDB. Slednja je postala tudi agencija tridesetletja.

Televizijski oglas tridesetletja po izboru občinstva je »Čistilka«, ki je plod sodelovanja med Zavarovalnico Triglav in Futuro DDB. Sledita »Dobre Vile«, ki jo je za Športno loterijo zasnovala Luna TBWA, in »Slovenija moja dežela«, ki je delo agencije Studio marketing.  

Futura DDB (na fotografiji), ki je podpisana pod »Čistilko«, je postala tudi agencija tridesetletja. Na drugem mestu je Pristop, na tretjem pa Studio Marketing.

bla

foto: SOF

Na podelitvi so razglasili tudi zmagovalca Mastercardovega natečaja Misija šport. Najbolje se je odrezala Tjaša Peterle.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji