outstanding
Aktualno

10. Outstanding: Predsednik žirije je Uroš Goričan

Kljub trenutnim negotovim razmeram so se v Europlakatu pogumno odločili za izvedbo žiriranja in podelitev nagrad za jubilejni, 10. Outstanding. Podelitev načrtujejo 28. januarja 2021 v ljubljanski Operi.

Strokovna žirija bo tako deseto leto zapored ocenjevala dela, objavljena v koledarskem letu 2020, in sicer v že znanih kategorijah (obveščanje in ozaveščanje, citylight, innovate, digital in billboard/metrolight). Kot vsa leta do zdaj so tudi tokrat v žiriji poleg predsednika trije kreativci (kreativni ali umetniški direktorji) in trije predstavniki oglaševalcev.

V žiriji so tako poleg predsednika Uroša Goričana (Herman & partnerji) še Petra Čadež (Atlantic Grupa), Svetlana Almaš (zavarovalnica Generali), Urban Kramberger (Pivovarna Laško Union), Ljubo Bratina (Luna TBWA), Jure Tovrljan (AV Studio) in Blaž Kocjančič (Internavti).

V Europlakatu poudarjajo, da strokovna žirija že vsa leta ocenjuje dela na spletni platformi, namesto sej žirije v živo pa se bodo tokrat povezali digitalno. »Optimistično smo določili tudi datum podelitve nagrad in za četrtek, 28. januarja 2021 tudi rezervirali ljubljansko operno hišo. V primeru, da podelitve nagrad in dogodka v Operi ne bo mogoče izvesti v kolikor toliko normalnih razmerah, bomo uporabili rezervni načrt in o tem pravočasno obvestili nominirance, nagrajence in seveda širšo javnost,« pojasnjujejo.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji