Novi MM: Iz revijalne založbe v multimedijsko družbo
Na naslovnici 465. številke Marketing magazina je Špela Gutnik, direktorica marketinga in prodaje v Adria Medii Ljubljana, s katero smo se pogovarjali o izzivih digitalne preobrazbe njihove zdaj multimedijske hiše.
Gašper Meden
V dinamičnem medijskem svetu so morali (tudi) časopisni in revijalni založniki poiskati svoj novi prostor pod soncem – ali pa doživeli neizogiben zaton. Spreminjajoče se bralne navade in digitalizacija so jih postavili pred neizprosne izzive, ki so jih najspretnejši med njimi dojeli kot novo priložnost. Čeprav njihova pot digitalne preobrazbe še zdaleč ni bila preprosta in je terjala neizogibne žrtve, pa so jo v podjetju Adria Media Ljubljana uspešno preobrodili. »Z lansko reorganizacijo smo zaključili proces transformacije iz pretežno revijalne v multimedijsko oz. pretežno digitalno založbo. Zavedati se moramo, da naklade padajo in založnikom pogosto ne omogočajo več normalnega preživetja. Ker se je na trgu pojavila priložnost, smo se odločili za prodajo šestih blagovnih znamk,« v intervjuju pripoveduje Špela Gutnik.
V aktualni številki predstavljamo tudi rezultate B-reporta 2019, ugotavljamo, kako bo znižana stopnja DDV za časopise, knjige in druge publikacije vplivala na njihovo poslovanje, in pišemo o osebni znamki Luke Dončića. Obiskali smo butični oblikovalski Kabinet 01, ki med drugim snuje rešitve za oblikovalko Niko Zupanc in prodorno znamko Flaviar, in preučili, kako si multinacionalke pa tudi lokalna podjetja prizadevajo za boljši planet.