mm
Aktualno

Kdo so slovenski prejemniki mednarodne nagrade zlato pero?

Mednarodno združenje poslovnih komunikatorjev (IABC) je razglasilo letošnje prejemnike nagrade zlato pero, ki je v svetu prepoznana kot najbolj prestižna na področju komuniciranja.

Mednarodna nagrada zlato pero (gold quill) že več kot štirideset let potrjuje komunikacijsko odličnost projektov. Letos je med prejemniki zlatih peres kar pet slovenskih projektov.

Agencija Propiar je prejela dve zlati peresi, in sicer za projekt »Zakorakaj v trajnostno prihodnost«, ki ga je ustvarila za naročnika Adidas, ter za projekt »Job Lab: Ujemi prihodnost« za naročnika Telemach Slovenija; obakrat Award of Merit. Ob razglasitvi je Greta Šter, vodja korporativnega komuniciranja in odnosov z javnostmi v Telemachu, povedala: »Nagrada je potrditev, da smo s projektom naslovili resnični izziv na trgu dela in v IKT panogi, ki ga mladi in delodajalci po svetu vse močneje občutijo. Dijaki predstavljajo prihodnost naše tehnologije, zato je pomembno, da telekomunikacijski operaterji vlagamo v njihov razvoj in jim pomagamo, da pridejo do znanj, ki jih v formalnem izobraževanju ne pridobijo v dovoljšni meri.«  

Prav tako dve zlati peresi, v tem primeru obakrat najvišji nagradi (Award of Excellence), je prejela agencija Taktik; prvo za projekt »Dan brez zavržene hrane« za naročnika Lidl Slovenija, drugega pa za projekt »Največji spletni kviz« za naročnika A1 Slovenija, ki je slovenske osnovnošolce vpisal v Guinnessovo knjigo rekordov. Matjaž Klipšteter, direktor agencije Taktik, je nagradi komentiral: »Dve zlati peresi za vrhunska projekta naših partnerjev A1 Slovenija in Lidl Slovenija vzbujata iskreno veselje. Hvaležen sem partnerjem za krasne priložnosti in ponosen na ekipo, saj samo takšna dobra sodelovanja z veliko ustvarjalne svobode in izvrstno izvedbo res prepričajo.«

Zlato pero (Award of Merit) sta prejela tudi Hitradio Center in Policijska uprava Maribor za projekt »Izgovori? Če voziš odgovorno, jih ne potrebuješ«. Čeprav je primarna funkcija Hitradia Center zabava, so želeli izkoristiti moč, ki jo imajo kot medij, za širjenje družbene odgovornosti. »Pri tem smo izkoristili dobre dosege naših družbenih omrežij, predvsem TikToka, ki je med mladimi izjemno priljubljeno omrežje in je zato postalo tudi naš glavni komunikacijski kanal,« je povedala izvršna urednica Hitradia Center Petra Skrivarnik.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji