• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Publicis Groupe: »V tednih krize zares rešujemo čas po njej«

Toni Tomašek, glavni kreativni direktor in direktor Publicis Groupe Slovenije, poudarja, da se življenje ni ustavilo, čeprav smo vsi ostali doma. Zanj načrtovanje danes pomeni uspeh v pokriznem času.

Celotna agencijska skupina Publicis Groupe Slovenia in Adriatic po besedah Tonija Tomaška deluje za krizne čase »normalno«. »Prav vsi zaposleni so operativni v bolj ali manj običajnem delovnem času za te razmere; prvih 10 dni tudi predvsem izven običajnega in sploh v večjem obsegu.« Dodaja, da je bila sprememba k delu od doma hitra, s pomočjo njihove lokalne in globalne IT-ekipe pa vsakodnevni proces teče po ustaljenih globalnih standardih, avtomatizirano, preko povezav ter dostopov do orodij in podatkov.

»Prve dni krize, natančneje ob prvih drastičnih ukrepih, je bilo nekaj negotovosti, tako s strani naročnikov kot tudi medijev. Pravzaprav pa nič na strani agencije; dejansko smo bili takoj usmerjeni v 'kaj, kdo in kako'. Če smem obrniti na šalo: očitno so nam še tako pestri vsakodnevniki že običajna rutina,« pravi Tomašek. Poudarja, da so vsi posamezniki iz agencij Publicis, Saatchi&Saatchi, MSL, Starcom in Zenith pokazali izjemno posvečenost delu in podporo naročnikom. Trenutno je na čakanju le nekaj študentov, ki sicer nudijo predvsem fizično pomoč ekipam v pisarni, kar pa v tem času ni mogoče.

Sogovornik poudarja, da je v teh časih pripravljenost v celotni globalni Publicis Groupe na najvišji možni ravni. Pri tem izpostavlja predvsem poročila o situaciji in odzivih naročnikov, priporočila za možno ravnanje in različne scenarije ter pregled ukrepov posameznih držav, praks, dogajanja in značilnosti s posameznih trgov.

»Tudi mi v Sloveniji in regiji Adriatik ter jugovzhodni Evropi, katere neposredni del smo, pripravljamo in osvežujemo svoj dokument o situaciji in priporočilih iz različnih tujih in domačih virov, ki ga delimo z drugimi v skupini. Namenjen je informiranju naročnikov in zaposlenih, za lažje načrtovanje odzivov in kriznih aktivnosti, osvetlitvi morebitnih pričakovanj, priložnosti, nevarnosti in omejitev,« pravi Tomašek.

Podjetja potrebujejo tekočo likvidnost

Morebitna prilagoditev oglaševalskih aktivnosti je po Tomaškovem opažanju odvisna predvsem od panoge, v kateri deluje naročnik. »Nekaterim te razmere le malo spremenijo običajne načrte, nekateri potrebujejo preusmeritev prometa na splet, nekaterim v teh razmerah koristi čakanje, medtem ko je za nekatere trenutna situacija relevantna in še dodatno vlagajo v marketing,« ugotavlja Tomašek-

Splošnega pravila pri prilagajanju oglaševanja po njegovih besedah ni. »Vsi smo ostali doma, vendar pa se življenje ni ustavilo. Podjetja potrebujejo tekočo likvidnost, kolikor je le mogoče, preferenco ob nakupih – če ne te dni, pa takoj ob koncu krize oziroma načrtovanje potrošnje že danes za čas po tej krizi.«

Kot poudarja, nič ne traja večno in tudi ta kriza ne bo. Zanj je pomembno iz nje priti v dobri formi; bolje pripravljeni bodo tudi uspešnejši. »Naročniki in mi smo namreč v službi marketinga. Na kratko, proizvajamo, da bi prodali. Če potrošnje ne bo, bo zdravstvena kriza prešla v ekonomsko-socialno. Ta bo širša in dolgotrajnejša. V tednih krize zares rešujemo čas po njej,« je prepričan Tomašek.

Pri zapletih, povezanih z organizacijo novih produkcij, kot so snemanja televizijskih oglasov, se dnevno prilagajajo navodilom, ukrepom in razmeram. »Te dni je bilo več animacijske produkcije, manj snemalne. So pa pred nami vsaj tri večje snemalne produkcije; proces bo večji izziv kot običajno, a ker sodelujemo z najbolj izkušenimi produkcijskimi hišami, bomo rešili tudi te izzive,« sklene.