mini
Aktualno

Minijeva zgodba v 80-ih sekundah

Avtomobilska znamka Mini se v ZDA predstavlja z zgodbo o svojem nastanku.

Oglas »Notranji pogon« (»The Inner Drive«) govori o nastanku prvega Minija, ki ga je pred več kot 60 leti zasnoval Anglež Alec Issigonis. Svetu je predstavil manjši, a učinkovit avtomobil, torej učinkovit tako po prostoru kot tudi porabi goriva.

Agencija 360i je Issigonisov potek ustvarjanja predstavila z različnimi kombinacijami sence, svetlobe in ilustracije. »Sanjavi« oglas obsega tako trenutek, ko se mu je utrnila ideja, kot tudi proizvodnjo in predstavitev prvega Minija novinarjem.

Zgodbo o znamki Mini si sicer lahko preberete v prispevku »60 let »mini« ikone«.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji