Od besed k dejanjem: Lidl Slovenija ne bo prodajal petard
Lidl Slovenija je prvi trgovec v Sloveniji, ki je ukinil prodajo pirotehničnih sredstev. Za to potezo so se odločili v sodelovanju z Društvom za zaščito živali.
Upravljavci portala ljubiteljev psov v Sloveniji Pes moj prijatelj so želeli izvedeti, ali med slovenskimi trgovci prodaja pirotehnike z leti upada ali narašča. Iz Lidla Slovenije je sledilo sporočilo, da so z letošnjim letom ustavili prodajo pirotehnike.
»Z veseljem vam sporočamo, da v Lidlu Slovenija letos na prodajne police ne bomo več umestili pirotehničnih izdelkov. V svojem delovanju si vseskozi prizadevamo za ustvarjanje boljšega sveta, zato delamo korake k prijaznejšemu in varnejšemu okolju tudi za živali. Prepričani smo, da bodo naši kupci to spremembo sprejeli pozitivno,« so za portal pesmojprijatelj.si sporočili iz ekipe korporativnega komuniciranja Lidla Slovenija.
Ista vprašanja so pri portalu Pes moj prijatelj naslovili še na trgovske družbe Mercator, Hofer Slovenija, Spar Slovenija, Tuš, Merkur in Obi. Iz Hoferja so odgovorili, da pri oblikovanju ponudbe vseskozi upoštevajo želje in potrebe kupcev, zato v svojo asortiman umeščajo tudi pirotehnične izdelke. V Mercatorju pa priznavajo, da povpraševanje po pirotehničnih izdelkih v zadnjih letih nekoliko upada. Druga omenjena podjetja niso odgovorila na zastavljena vprašanja.
Kako zelo so pirotehničnim sredstvom (ne)naklonjeni) bralci in sledilci MM-a, pa kaže zmagovalka med družbeno odgovornimi akcijami v okviru MM-ove akcije leta 2018. To je namreč postala akcija »Petarde? Ne, hvala!«, ki jo je za TAM-TAM ustvarila agencija Luna\TBWA.