• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Letna Urbana. Komot.

»Komot« je beseda, okoli katere se vrti nova oglaševalska akcija, ki so jo za Ljubljanski potniški promet pripravili v agenciji bPCS.

Kratek opis akcije: »Komot bi se nas po mestu več vozilo z busom in ne ravno vsak s svojim avtom. Pretočnost prometa bi bila boljša. Naše poti krajše. Bolj kakovostne. Zrak v mestu pa čistejši. Urbanistična evolucija veli, da se mesta osvobajajo pločevine. Letna Urbana je neke vrste zaobljuba vsakega meščana, ki bi lahko duh časa in miselni obrat začel tukaj. Zdaj. Tudi v stvarnosti. In njena prisega je »Komot«.Ker je trajno. Trajnostno. Ker je edina prava rešitev. Ker smo ljudje radi komot. In ker si na busu prav tako komot, kot v avtu. No, v bistvu še mnogo bolj,« pravijo ustvarjalci akcije.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusnih, plakati, nalepke, tiskani oglasi, radijsko oglaševanje, spletno oglaševanje, družbeni mediji

Predstavnice naročnika: Karmen Žirovnik, Mojca Mohar in Tamara Deu

Direktor naročnika: Milan Slana

Vodja projekta v agenciji: Andreja Veršič

Asistentka projekta v agenciji: Anja Čelik

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Maj Kelenc

Umetniški direktor: Miha Grobler

Oblikovalec: Milko Pečanić

Trajanje akcije: avgust – december 2019

Avtor: bPCS
Naročnik: LPP

Oceni