• Facebook
  • Twitter
  • RSS

S Triglav Skladi si zaslužite več

Agencija Yootree je za Triglav Sklade zasnovala nadaljevanje oglaševalske akcije »Zaslužite si več« in po jesenski »Njeni zgodbi« ustvarila tudi »Njegovo zgodbo«, ki je javnost spomnila, da si z naložbenim varčevanjem lahko zaslužimo več za svoje želje.

Kratek opis akcije: Za oglaševanje naložbenih varčevanj po meri posameznika v Triglav Skladih so v agenciji pripravili nadgradnjo jesenske oglaševalske akcije. Nova komunikacija utrjuje naložbeno varčevanje z varčevalnim načrtom Triglav Skladov kot pametno rešitev za doseganje želja strank in njihovo finančno brezskrbnost v prihodnosti.

Elementi akcije: televizijsko in radijsko oglaševanje, spletno mesto, digitalno komuniciranje, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, interni kanali in prodajna mesta

Predstavnice naročnika: Mojca Ivanc, Nataša Trtnik in Nataša Germ

Stratega: Tomaž Apohal in Petra Trontelj Pečnik

Vodji projekta v agenciji: Petra Trontelj Pečnik in Nina Babič

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Umetniški direktor: Ivor Bogunić

Tekstopisca: Živa Munih in Tomaž Apohal

Oblikovalca: Neža Pavrič in Jože Martinčič

Produkcijska hiša: Bright Visuals

Režiser: Bruno Anković

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Fotograf: Primož Korošec

Produkcija digitalnih materialov: Madwise

Medijski agenciji: Medialog in Madwise

Avtor: Yootree
Naročnik: Triglav Skladi

Oceni