mm
Aktualno

Bogastvo, luksuz in uspeh na Otoku

Glede na novo raziskavo Effie in raziskovalne hiše Ipsos se malo manj kot polovica Britancev strinja, da potrošijo več denarja za izdelke, ki so luksuzni ali visoke kakovosti.

Od tega pa jih le 10 odstotkov pravi, da radi kupujejo tovrstne izdelke oziroma posedujejo ali počnejo stvari, ki razkazujejo njihovo bogastvo. Kar tretjina vprašanih celo odločno nasprotuje ideji, da bi počeli ali kupovali stvari, da bi pokazali svoje bogastvo, zato postaja vedno bolj priljubljena ideja o tako imenovanem tihem luksuzu.

Ko so iste ljudi vprašali, kaj pomaga na poti do uspeha, so ugotovili, da največ ljudi meni, da je za napredek v življenju pomembno dobro ravnanje z ljudmi (82 odstotkov), trdo delo (77 odstotkov) ter spretnosti in nadarjenost (64 odstotkov). Le 22 odstotkov vprašanih je mnenja, da vam lahko to, da prihajate iz premožne družine, pomaga napredovati.

Intervju

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

Naši avtorji