Le 4 % marketingarjev meni, da bi morali biti v pisarni vsak dan
Marketing Week v svoji raziskavi ugotavlja, da je v oglaševalskem sektorju eden do tri dni v pisarni pravo razmerje med delom od doma in v pisarni.
Kaja Kovič
Kot smo pisali teden dni nazaj, je britanska marketinška revija Marketing Week sredi marca izvedla anketo, v kateri jih je zanimalo, kako izvajati delovne iniciative na področju hibridnega dela. Ugotovili so, da je hibridno delo postalo stalnica delovnega življenja večine zaposlenih v marketingu in oglaševanju in da velika večina zaposlenih v marketinškem sektorju vsaj en dan v delovnem tednu oddela na daljavo.
Ker je članek, v katerem so razkrili rezultate ankete, naletel na veliko pozornost, so se odločili anketo nadgraditi.
Trend vračanja k delu v pisarni
Zdaj so ugotovili, da le 4 odstotki zaposlenih v marketingu in oglaševanju menijo, da bi morali v pisarni oddelati pet dni na teden. Raziskava, v kateri je sodelovalo skoraj tri tisoč ljudi, ugotavlja, da jih velika večina (68 odstotkov) meni, da bi morali biti v pisarni le od enega do tri dni na teden. V raziskavi so prav tako ugotovili, da več kot polovica anketirancev opaža trend vračanja k delu v pisarni. Anketiranci poudarjajo, da lahko ravnotežje med delom doma in v pisarni omogoča dneve brez motečih sestankov, hkrati pa ohranja stik med ekipami.