petrol go
Opaženo

Skeniraj, plačaj, zmagaj z aplikacijo Petrol GO!

Pri Petrolu so v sodelovanju z Agencijo 101 za slovenski in hrvaški trg zasnovali komunikacijsko akcijo ob prenovi mobilne aplikacije.

Kratek opis akcije: Nekdanja aplikacija Na poti z novim imenom Petrol GO in novimi funkcionalnostmi Petrolovim uporabnikom prinaša dovršeno nakupno izkušnjo in rekorde v prihranku časa, kot izpostavljajo v kreativnem sporočilu. »Vsakdan povprečnega človeka je postal kot tekma. Čas je naša najdragocenejša dobrina, zato je prihranek časa na vsakem koraku zelo dobrodošel. To omogoča tudi prenovljena aplikacija Petrol GO,« pravijo snovalci akcije.

Aplikacijo opišejo kot najbolj priročno orodje za nakupe in plačila na Petrolu, ki jo uporablja vedno več strank Petrola. S »Skeniraj in plačaj« ponuja hiter in praktičen način plačila goriva, avtopranja in kave ter naročanje hrane in izdelkov vnaprej, brez obiska blagajne. Aplikacija je na voljo tudi poslovnim strankam Petrola, ki prav tako lahko plačujejo digitalno. Članom Petrol kluba pa je v aplikaciji na voljo še pregled in koriščenje ugodnosti Petrol kluba.

V  televizijskih oglasih v slogu prepoznavnih prenosov nastopov smučarjev in smučark spremljamo Tino Brzino in Žana Kraljca (v hrvaških različicah pa Ivico Kraljčića in Leono Brzić), ki hitro in uspešno vijugata med plačevanjem goriva, naročanjem FRESH ponudbe in koriščenjem ugodnosti Petrol kluba. Celotno komunikacijo povezuje zmagovalna linija, ki sporoča, da lahko s prenovljeno aplikacijo vse opraviš hitro in preprosto.

Več o aplikaciji Petrol GO lahko preberete tudi v novem MM-u v rubriki Študija priMMera.

petrolgo1

petrolgo2

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje in radijsko oglaševanje, prodajna mesta, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, lastni kanali

Predstavnice naročnika: Andreja Lukež, Maruša Vindiš, Petra Oplotnik in Urša Primožič

Vodji projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič in Minela Jelečević

Kreativna direktorja: Ana Šušteršič in Matjaž Germ

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Matic Strgar

Tekstopisca: Urška Čuk in Tit Lončar

Strateginja: Špela Vuga

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Godina

Trajanje akcije: od 15. marca do 30. aprila 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji