Gorenjska banka
Opaženo

Gorenjska banka kot ambasadorka uresničenih sanj

Gorenjska banka je v sodelovanju z Agencijo 101 pripravila osveženo kampanjo ob ponudbi stanovanjskega in potrošniškega kredita. Z nadgradnjo lanskoletne komunikacije sporoča, da je življenje prekratko, da bi vse ostalo le pri sanjah.

Kratek opis akcije: Da je življenje prekratko, da ga ne bi živeli na svojem in v njem ne bi uživali, je Gorenjska banka opominjala že v lanski oglaševalski akciji. Letos pa so se odločili uspešno komunikacijo nadgraditi in utrditi dobro sprejeto sporočilo.

»O svojem domu ali popolnih počitnicah pogosto sanjarimo, le redkokdaj pa te sanje tudi uresničimo. Gorenjska banka se je tako odločila postati ambasadorka uresničenih sanj, ki bi jih sicer morda prestavljali v nedoločeno prihodnost. Z aktualno ponudbo kreditov je namreč uresničitev sanj preprostejša, zato ni razloga, da bi še naprej odlašali,« pravijo snovalci akcije.

Sporočilo so razširili skozi splet različnih kanalov – na spletu, radiu in v zunanjem oglaševanju, kjer mimoidoče nagovarjajo veliki oglasni plakati, svetlobni oglasni plakati in digitalni oglasi, ki so zaživeli tudi v videoobliki. »Uresničenje sanj smo želeli prikazati čim bolj slikovito, zato smo s kombinacijo ilustracije in resnične fotografije oz. ilustracije in videa nakazali prehod iz sanj v resničnost, ki ga lahko omogoči Gorenjska banka,« še dodajajo.  

Elementi akcije: zunanje in digitalno zunanje oglaševanje, digitalno oglaševanje, družbena omrežja, radio, prodajna mesta, lastni kanali

Predstavnice naročnika: Maruša Nučič, Sandra Njegovan, Tea Svatina Lorenci, Eva Vojsk in Petra Mravlja

Vodja projekta v agenciji: Kaja Gabrijelčič

Asistentka vodje projektov: Maša Ahec

Kreativna direktorica: Eva Gjörek

Umetniški direktor: Primož Kos

Ilustracija: Mojca Krajnc, Umer agencija

Oblikovalca: Ivana Katarina Milinković in Uroš Podgorelec

Tekstopisca: Vita Jordan in Tit Lončar

Digitalni zakup: Matej Peternel in Jan Zavratnik

Trajanje akcije: od 15. marca do 15. maja 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji