• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Petrol EuroVolley 2019: dobra uporabniška izkušnja in uspešen projekt

Družba Petrol je že vrsto let med največjimi podporniki slovenskega športa in športnih prireditev v Sloveniji. Letošnje Evropsko prvenstvo v odbojki za moške so prepoznali kot strateški projekt na področju sponzorstva in sponzorske aktivacije, pa tudi kot poslovno priložnost. V središče projekta so postavili uporabnika.

Vse se je vrtelo okoli obiskovalcev športnih prireditev in Petrolove želje po dobri uporabniški izkušnji pred in med tekmami. Celoten projekt so v pravem odbojkarskem žargonu razdelili na tri dobljene nize: uporabniško izkušnjo v fazi grajenja prepoznavnosti, odločitve za nakup in udeležbe na dogodku. Cilj, ki so si ga pri tem zadali, je vzpostavitev modela dodane vrednosti Petrola kot partnerja na velikih športnih dogodkih. Poleg klasičnih pravic, ki običajno izhajajo iz sponzorskih pogodb, je Petrol prevzel glavno vlogo pri prodaji vstopnic ter, v času prvenstva, pri ponudbi gostinskih storitev pred in v ljubljanskih Stožicah. Pri tem je svojo dejavnost zaokrožil v celostno izkušnjo tudi z inovativno rešitvijo dostave hrane in pijače do sedeža. Vse skupaj so v podjetju podprli s 360-stopinjsko oglaševalsko akcijo, ki je poskrbela za celostno komuniciranje z navijači na vseh ključnih kanalih.

Elementi akcije, ki je nastala v sodelovanju z Agencijo 101, so zajeli televizijsko, zunanje in radijsko oglaševanje, spletno mesto zmagovalni-servis.si, ki so ga podprli z veliko podpornimi in relevantnimi vsebinami, digitalnim oglaševanjem in aktivacijo na družbenih omrežjih Petrol Slovenija, Petrol Ticket in mBills, promocijskimi gradivi in komunikacijo na prodajnih mestih. Na dan slovenskih tekem so navijače spodbujali in pospremili tudi z oglasi na LPP avtobusih, ki so peljali do Stožic.

Poskrbeli so za »zmagovalni servis«

Da je bilo za navijače športno doživetje resnično nekaj posebnega, so v Petrolu poskrbeli na vseh ključnih kanalih. Začelo se je s samim nakupom vstopnic, nadaljevalo pa z dogajanjem v navijaškem središču. V partnerstvu z Valom 202 in Sberbanko so organizirali navijaško cono, kjer so potekali koncerti ter zmagovalni navijaški kotiček, kjer so navijače opremili s navijaškimi rekviziti in poslikavo obraza. Aktivni so bili tudi na družbenih omrežjih – na Instagramu je Petrolovo stran prevzel stand up komik Žan Papič, ki je poskrbel za prav posebno poročanje o dogajanju v dvorani.

Pri ponudbi Fresh gostinskih storitev na tekmi se je Petrol osredotočil na realnost navijanja na tekmi. Da gledalci ne bi zamudili ključnih trenutkov, so razvili inovativno rešitev »Servis do sedeža«, ki je v Areni Stožice omogočala naročanje hrane in pijače do sedeža. Omogočili so tudi plačevanje storitev s plačilnim sistemom mBills.  

Glavni pokazatelj uspešnosti celotne kampanje za ekipo, sodelujoče agencije in zunanje izvajalce so bili pozitivni odzivi ter dobra uporabniška izkušnja obiskovalcev tekem. Doseženi prodajni cilji pa potrditev, da je delo celotne ekipe obrodilo sadove.