Lidija Rom Starcom
Aktualno

Lidija Rom nova vodja projektov v agenciji Starcom

Medijsko-strateški agenciji Starcom (del skupine Publicis Media) se je kot vodja projektov pridružila Lidija Rom.

Po končanem študiju družboslovne informatike na Fakulteti za družbene vede je Lidija Rom postala del prodajne ekipe na Planet TV, kjer je spoznala delovanje televizije in televizijskega oglaševanja. Pravi, da je izjemno vesela priložnosti za rast in razvoj v skupini Publicis Media. Čaka jo veliko izzivov, a verjame, da bo s svojo proaktivnostjo in dosedanjimi izkušnjami prispevala k uspešnosti medijske ekipe.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji