• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Zoomiranje« z Burger Kingovim ozadjem

Zoom in druge platforme za videoklepete so v zadnjih tednih med najpogosteje uporabljenimi aplikacijami. Pri Burger Kingu so se odločili, da bodo to izkoristili za lastno promocijo. Naredili so ozadja, na katerih so njihovi oglasni plakati, vsem, ki bodo med videoklicem uporabili eno od njih, pa bodo podarili hamburger.

»Vsi ostajajo doma in nihče ne vidi naših oglasnih panojev,« pravijo pri Burger Kingu, kjer so se odločili, da bodo panoje pokazali na drugačen način. Akcijo so zasnovali v agenciji David Buenos Aires, kjer pravijo, da je tudi ozadje videoklica lahko odličen prostor za oglaševanje – zlasti zdaj, ko so videoklici tako pogosti. Uporabnike Zooma in drugih platform so tako pozvali, naj na družbenih omrežjih objavijo svojo fotografijo, na kateri so med videoklicem z Burger Kingovim ozadjem. Fotografijo označijo s ključnikom #HomeOfTheBillboards, na zasebno sporočilo pa prejmejo kupon, s katerim ob nakupu enega Burger Kingovega whopperja drugega dobijo brezplačno.