couch potato
Aktualno

Oglas za varuhe modrosti in čuvaje kavča

Nemška veriga supermarketov Penny v svojem najnovejšem oglasu slavi »heroje« današnjega časa – tiste, ki v življenju najraje poležavajo na domačem kavču.

Tiste, ki preko spleta živijo, delajo, ljubijo in se ljubijo. »Vi ste tisti, ki jih svet zdaj potrebuje,« pravijo.

Oglaševalska akcija, ki jo je zasnovala nemška agencija Serviceplan Campaign, je že tretja, v kateri opozarjajo na ukrepe, potrebne zaradi epidemije. V prvi so počastili zaposlene, ki v času karantene skrbijo, da trgovine nemoteno obratujejo, v drugi družine, ki spoštujejo ukrepe samoosamitve, v tretji pa so v ospredje postavili tako imenovane »kavčarje«, ki so jih poimenovali »varuhi modrosti in čuvaji kavča«. Oglaševalsko akcijo, s katero so se osredotočili predvsem na družbena omrežja, spremljata ključnika #erstmalzuhause in #homefirst.

»Situacijo, v kateri smo se znašli, jemljemo zelo resno, a vseeno mislimo, da je ljudem treba pokazati tudi kanček humorja in zabave,« je oglas komentiral Stefan Magel, predstavnik podjetja Penny.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji