Oglas za varuhe modrosti in čuvaje kavča
Nemška veriga supermarketov Penny v svojem najnovejšem oglasu slavi »heroje« današnjega časa – tiste, ki v življenju najraje poležavajo na domačem kavču.
Tiste, ki preko spleta živijo, delajo, ljubijo in se ljubijo. »Vi ste tisti, ki jih svet zdaj potrebuje,« pravijo.
Oglaševalska akcija, ki jo je zasnovala nemška agencija Serviceplan Campaign, je že tretja, v kateri opozarjajo na ukrepe, potrebne zaradi epidemije. V prvi so počastili zaposlene, ki v času karantene skrbijo, da trgovine nemoteno obratujejo, v drugi družine, ki spoštujejo ukrepe samoosamitve, v tretji pa so v ospredje postavili tako imenovane »kavčarje«, ki so jih poimenovali »varuhi modrosti in čuvaji kavča«. Oglaševalsko akcijo, s katero so se osredotočili predvsem na družbena omrežja, spremljata ključnika #erstmalzuhause in #homefirst.
»Situacijo, v kateri smo se znašli, jemljemo zelo resno, a vseeno mislimo, da je ljudem treba pokazati tudi kanček humorja in zabave,« je oglas komentiral Stefan Magel, predstavnik podjetja Penny.