Virtualna tržnica
Aktualno

Virtualna tržnica Oddoma povezuje kmete in kupce

Avtorji aplikacije Oddoma želijo lokalnim pridelovalcem oziroma kmetom poenostaviti proces iskanja kupcev.

Po besedah pobudnice projekta Petre Marinko je aplikacija zaživela v dveh tednih, od tega so sedem dni čakali na vpis v Applovo in Googlovo trgovino z aplikacijami. »Trije ljudje, oblikovalec Denis Hauptman, programer Vasja Lebar in jaz smo naredili preprosto aplikacijo povezovanja uporabnika in ponudnika. Načrtno smo opustili vse oblike unovčevanja oziroma vse atribute, ki so jih uporabili drugi, večinoma spletni portali, ki obljubljajo oblike oglaševanja, storitve dostave in prodaje dobrin preko tretjih oseb.«

Odziv je po besedah sogovornice presegel pričakovanja v »vseh pogledih«. Že to, da jim je uspelo lansirati aplikacijo in se prebiti skozi filter vseh prijemov, ki se jih poslužujejo ostali, pri čemer se jim je pridružilo že 2400 uporabnikov in 100 ponudnikov, ima za velik uspeh. »Naš cilj ni, da silimo z vpisi in uporabo, ampak uporabnikom prepuščamo odločitev za to. Prav tako ne uporabljamo nobenih marketinških prijemov za povečanje je tega. Le informiramo, da obstajamo.«

Poudarja, da svoj poziv usmerjajo k ponudnikom, ki težje prepoznajo, kaj se jim splača in kaj jim predstavlja napor in dodaten strošek v poplavi vseh spletnih portalov. »Aplikacija je preprosta tudi za njihovo uporabo, saj ima vsak telefon pri sebi. Vpis na portal je možen v nekaj minutah in ne zahteva posebnega truda.« Ob tem dodaja še, da projekt izhaja iz dobre volje, iz prostega časa v tej krizni situaciji, in to vse od doma. »Naša ekipa nima 20 članov, ki bi bili zadolženi vsak za svoj segment. Trije počnemo vse sami, od izboljšanja aplikacije in pisanja vsebin do tehnične podpore in družbenih omrežij. Aplikacija ni presežek. Ampak naš cilj je dosežen; torej delovati na drugačen način, kot ga uporabljajo drugi, da bi pridobili čim večje število uporabnikov.«

Zato so po besedah  zavrnili tudi vse ponudbe, ki predstavljajo kakršne koli plačljive storitve ponudnika in uporabnika. »Tisti, ki prepoznajo uporabnost in jim morda predstavlja eno vrsto rešitve, so vabljeni k sodelovanju. Tistemu, ki je ne, pa je pač ne bo uporabljal. Število ponudnikov in uporabnikov se povečuje vsak dan, pri čemer se niti obremenjujemo s tem, kam bo seglo. Odziv je v 90 odstotkih pozitiven, 10 odstotkov uporabnikov pa bi kaj naredilo drugače ali jim aplikacija celo ni všeč. Za nas je to dovolj. Če bi povezali samo 10 ponudnikov z uporabniki, je naš cilj dosežen. Nikogar nismo oškodovali, nikogar nismo obremenili, samo sebi smo šli 'v minus' finančno in časovno. To se nam je pač zdelo prav; ker smo bili to sposobni narediti in zato smo se tega tudi lotili. Naša filozofija je, da je boljše narediti vsaj nekaj, kot narediti nič. In tako je nastal Oddoma,« sklene sogovornica.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji