Europlakat in slovenske občine skupaj proti koronavirusu
Ponudnik zunanjega oglaševanja Europlakat nudi partnerskim občinam možnost brezplačnega oglasnega prostora za obveščanje javnosti. Njihov finančni prispevek vključuje le strošek tiska in lepljenja.
Gašper Meden
»Mediji zunanjega oglaševanja so učinkovit kanal za komuniciranje v lokalnih skupnostih. Zato smo naš oglasni prostor v brezplačno uporabo ponudili tudi občinam. Nekaj se jih je že odzvalo na našo pobudo in tako tudi s pomočjo naših medijev občanom posredujejo svoja sporočila,« pobudo pojasnjujejo v Europlakatu.
Pobuda za brezplačno oglaševanje občinam jesicerdel širšega Europlakatovega angažmaja pri posredovanju sporočil, namenjenih zajezitvi širjenja okužbe s koronavirusom. »Našo pobudo za brezplačno obveščanje prebivalcev na temo novega koronavirusa je sprejela tudi Vlada Republike Slovenije, ki se v sodelovanju s pristojnimi inštitucijami v državi trudi zajeziti širjenje koronavirusa. Brezplačno smo objavili priporočila Nacionalnega inštituta za javno zdravje in kampanjo OKS, v kateri so nas znani slovenski športniki pozivali, naj ostanemo doma.«
Poleg tega je Europlakat v sodelovanju z Agencijo 101 pozival k spoštovanju prepovedi druženja in zbiranja s komunikacijsko akcijo »Stopimo skupaj, stopimo narazen«. »Čeprav ostajamo doma, da se bomo čim prej lahko znova družili na ulicah, pa moramo nekatere poti vendarle opraviti. Moramo v trgovino ali lekarno, marsikdo se mora odpeljati na delo. Zato tudi z našimi mediji učinkovito dostavimo sporočila, ki nas družijo v boju proti COVID-19. Upoštevajmo navodila, družimo se virtualno, da se bomo čim prej lahko znova družili tudi na ulicah,« še pozivajo v Europlakatu.