Mlajši imajo najrajši 3-slojni toaletni papir trgovskih znamk
Še pred strožjimi vladnimi ukrepi, ki zaradi širjenja koronavirusa dodatno omejujejo zadrževanje v trgovinah, smo lahko z začudenjem prebirali novice o kopičenju zalog toaletnega papirja med Slovenci in se nanje marsikdaj tudi posmehljivo odzivali.
Pri Mediani so na podlagi informacij iz raziskave TGI o značilnostih potrošnikov izluščili dve »plemeni« potrošnikov, ki so ju označili kot »ogrožene« in »samosvoje«. Med »ogrožene« so uvrstili ljudi z visokim krvnim pritiskom, težavami s srcem, dihali ali sladkorno boleznijo, ne glede na starost. »Samosvoje« pa so opredelili kot potrošnike, ki ne zaupajo medijem in politikom, mednje pa sodijo mladi med 15. in 29. letom starosti.
Zanimivo je, da se velike razlike med obnašanjem plemen pokažejo tudi pri uporabi toaletnega papirja.Tako »ogroženi« statistično značilno nadpovprečno uporavljajo 1- do 2-slojni toaletnih papir, pri čemer najbolj prisegajo na blagovni znamki Tuš in Zewa. Po drugi strani pa »samosvoji« raje kupujejo 3-slojni papir in nadpovprečno posegajo po trgovskih znamkah Mercator in Spar ter blagovni znamki Paloma.
Pri ogroženih so dobro zapisane tudi blagovne znamke Violeta, Lidl in Mercator, mladi pa pogosto kupujejo še toaletni papir, ki ga dobijo v Lidlu in Hoferju.