Toaletni papir
Aktualno

Mlajši imajo najrajši 3-slojni toaletni papir trgovskih znamk

Še pred strožjimi vladnimi ukrepi, ki zaradi širjenja koronavirusa dodatno omejujejo zadrževanje v trgovinah, smo lahko z začudenjem prebirali novice o kopičenju zalog toaletnega papirja med Slovenci in se nanje marsikdaj tudi posmehljivo odzivali.

Pri Mediani so na podlagi informacij iz raziskave TGI o značilnostih potrošnikov izluščili dve »plemeni« potrošnikov, ki so ju označili kot »ogrožene« in »samosvoje«. Med »ogrožene« so uvrstili ljudi z visokim krvnim pritiskom, težavami s srcem, dihali ali sladkorno boleznijo, ne glede na starost. »Samosvoje« pa so opredelili kot potrošnike, ki ne zaupajo medijem in politikom, mednje pa sodijo mladi med 15. in 29. letom starosti.

Zanimivo je, da se velike razlike med obnašanjem plemen pokažejo tudi pri uporabi toaletnega papirja.Tako »ogroženi« statistično značilno nadpovprečno uporavljajo 1- do 2-slojni toaletnih papir, pri čemer najbolj prisegajo na blagovni znamki Tuš in Zewa. Po drugi strani pa »samosvoji« raje kupujejo 3-slojni papir in nadpovprečno posegajo po trgovskih znamkah Mercator in Spar ter blagovni znamki Paloma. 

Pri ogroženih so dobro zapisane tudi blagovne znamke Violeta, Lidl in Mercator, mladi pa pogosto kupujejo še toaletni papir, ki ga dobijo v Lidlu in Hoferju.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji