Zaradi prestavljenih olimpijskih iger organizatorji ob 6 milijard dolarjev sponzorskih sredstev
Tudi organizatorji poletnih olimpijskih iger v Tokiu, ki so dolgo trdili, da igre bodo, so vendarle morali priznati »premoč« koronavirusa. Posledice prestavljenega dogodka se bodo seveda odrazile tudi po finančni plati zaradi izgube sponzorskih prihodkov.
»Igre niso odpovedane, ampak prestavljene, izvedli pa jih bomo najpozneje leto dni po predvidenem datumu, torej poleti 2021,« so sporočili organizatorji. Prestavljene igre predstavljajo težave tako za številne športnike, ki so se veselili nastopa na največjem dogodku, kar se jih športnik lahko udeleži v svojem profesionalnem življenju, pa tudi za organizatorje, ki so si obetali znatne prihodke od oglaševanja in sponzorstev.
Sponzorji naj bi olimpijskim igram letos namenili rekorden znesek
Po napovedih marketinškega portala WARC iz letošnjega februarja, torej še pred svetovnim izbruhom koronavirusa, naj bi se znesek, ki bi ga oglaševalci na svetovni ravni letos namenili za športna sponzorstva, povečal za 5 odstotkov na približno 48,4 milijarde dolarjev. Med samimi olimpijskimi igrami naj bi se znesek sponzorskih sredstev po predvidevanjih WARC-a gibal okoli 5,94 milijarde dolarjev, kar je kar dvakrat več kot med prejšnjimi igrami v Riu de Janeiru leta 2016. Od tega naj bi 1,95 milijarde dolarjev prispevali glavni sponzorji, kot sta Coca-Cola in P&G (dvakrat več kot v Riu), 3,33 milijarde dolarjev pa domači, japonski oglaševalci, med drugim Canon, Asahi in Fujitsu (štirikrat več kot v Riu).