burger king
Aktualno

WARC: McCann New York je največkrat nagrajena agencija

Na marketinškem portalu WARC so objavili vsakoletno lestvico največkrat nagrajenih agencij, blagovnih znamk, oglaševalcev in holdingov.

Najboljša agencija je letos McCann New York, najboljša agencijska mreža (znova) BBDO Worldwide. Največkrat nagrajeni holding je Omnicom Group, med blagovnimi znamkami je zmagovalec Burger King. Med oglaševalci je prvo mesto pripadlo kanadskemu Restaurant Brands International, najboljša oglaševalska akcija pa je Burger Kingov »Obvoz za Whopperja« (»The Whopper Detour«).

»Pogled na prvih deset oglaševalskih akcij kaže, da je tema, ki je letos zelo aktualna, dostopnost. Blagovne znamke, kot so Xbox, Huawei in IKEA, so svojo kreativnost uporabile za izboljšanje življenja ljudem z določenimi ovirami oziroma omejitvami. Močan je tudi aktivizem – drugouvrščena akcija »Viva la Vulva« tako opozarja na pomembnost pozitivnega odnosa do telesa, Nikejeva »Sanjaj noro« pa je bila prav tako ena od najuspešnejših akcij leta,« je lestvico komentiral David Tiltman, vodja vsebin pri WARC-u.

Največkrat nagrajene agencije:

1. McCann (New York)

2. Droga5 (New York)

3. Wieden+Kennedy (Portland)

4. AMV BBDO (London)

5. Impact BBDO (Dubai)

 

Največkrat nagrajene agencijske mreže

1. BBDO Worldwide

2. DDB Worldwide

3. McCann Worldgroup

4. TBWA Worldwide

5. Ogilvy

 

Največkrat nagrajeni holdingi:

1. Omnicom Group

2. Interpublic Group

3. WPP

4. Publicis Groupe

5. Accenture

 

Največkrat nagrajene blagovne znamke:

1. Burger King

2. Nike

3. Xbox

4. IKEA

5. Bodyform/Libresse

 

Največkrat nagrajeni oglaševalci:

1. Restaurant Brands International

2. Nike

3. Anheuser-Busch InBev

4. Microsoft

5. Mars

 

Največkrat nagrajene oglaševalske akcije:

1. »Obvoz za Whopperja« (»The Whopper Detour«), Burger King in FCB New York

2. »Naj živi vulva« (»Viva La Vulva«), Bodyform/Libresse in AMV BBDO London

3. »Sanjaj noro« (»Dream Crazy«), Nike in Wieden+Kennedy Portland

4.  »Resnica je tega vredna« (»The Truth Is Worth It«), The New York Times in Droga5 New York

5. »Spreminjati igro« (»Changing the Game«), Xbox in McCann New York

 

Katere pa so bile največkrat nagrajene oglaševalske akcije, agencije in oglaševalci v jadranski regiji, si lahko pogledate v B-reportu, ki ga vsako leto pripravljamo v uredništvu Marketing magazina. Njegove rezultate bomo tudi letos predstavili na Slovenskem oglaševalskem festivalu, in sicer v četrtek, 2. aprila, ob 12:45 v veliki dvorani v hotelu Kempinski Palace Portorož.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji