WARC: McCann New York je največkrat nagrajena agencija
Na marketinškem portalu WARC so objavili vsakoletno lestvico največkrat nagrajenih agencij, blagovnih znamk, oglaševalcev in holdingov.
Tina Guček
Najboljša agencija je letos McCann New York, najboljša agencijska mreža (znova) BBDO Worldwide. Največkrat nagrajeni holding je Omnicom Group, med blagovnimi znamkami je zmagovalec Burger King. Med oglaševalci je prvo mesto pripadlo kanadskemu Restaurant Brands International, najboljša oglaševalska akcija pa je Burger Kingov »Obvoz za Whopperja« (»The Whopper Detour«).
»Pogled na prvih deset oglaševalskih akcij kaže, da je tema, ki je letos zelo aktualna, dostopnost. Blagovne znamke, kot so Xbox, Huawei in IKEA, so svojo kreativnost uporabile za izboljšanje življenja ljudem z določenimi ovirami oziroma omejitvami. Močan je tudi aktivizem – drugouvrščena akcija »Viva la Vulva« tako opozarja na pomembnost pozitivnega odnosa do telesa, Nikejeva »Sanjaj noro« pa je bila prav tako ena od najuspešnejših akcij leta,« je lestvico komentiral David Tiltman, vodja vsebin pri WARC-u.
Največkrat nagrajene agencije:
1. McCann (New York)
2. Droga5 (New York)
3. Wieden+Kennedy (Portland)
4. AMV BBDO (London)
5. Impact BBDO (Dubai)
Največkrat nagrajene agencijske mreže
1. BBDO Worldwide
2. DDB Worldwide
3. McCann Worldgroup
4. TBWA Worldwide
5. Ogilvy
Največkrat nagrajeni holdingi:
1. Omnicom Group
2. Interpublic Group
3. WPP
4. Publicis Groupe
5. Accenture
Največkrat nagrajene blagovne znamke:
1. Burger King
2. Nike
3. Xbox
4. IKEA
5. Bodyform/Libresse
Največkrat nagrajeni oglaševalci:
1. Restaurant Brands International
2. Nike
3. Anheuser-Busch InBev
4. Microsoft
5. Mars
Največkrat nagrajene oglaševalske akcije:
1. »Obvoz za Whopperja« (»The Whopper Detour«), Burger King in FCB New York
2. »Naj živi vulva« (»Viva La Vulva«), Bodyform/Libresse in AMV BBDO London
3. »Sanjaj noro« (»Dream Crazy«), Nike in Wieden+Kennedy Portland
4. »Resnica je tega vredna« (»The Truth Is Worth It«), The New York Times in Droga5 New York
5. »Spreminjati igro« (»Changing the Game«), Xbox in McCann New York
Katere pa so bile največkrat nagrajene oglaševalske akcije, agencije in oglaševalci v jadranski regiji, si lahko pogledate v B-reportu, ki ga vsako leto pripravljamo v uredništvu Marketing magazina. Njegove rezultate bomo tudi letos predstavili na Slovenskem oglaševalskem festivalu, in sicer v četrtek, 2. aprila, ob 12:45 v veliki dvorani v hotelu Kempinski Palace Portorož.