KFC
Aktualno

Za prste polizat

Če vam je misel na to, kako si nekdo liže mastne prste, potem ko je ravno pojedel ocvrtega piščanca, neprijetna, to novico raje preskočite. V novem oglasu za Kentucky Fried Chicken (KFC) se namreč vse vrti ravno okoli lizanja prstov.

Oglas so ustvarili v londonski agenciji Mother, z njim pa so želeli ljubitelje hitre hrane spomniti na slogan restavracije KFC – »Dobro za prste polizat« (»Finger Lickin' Good«). Slogan so vzeli dobesedno, saj so v oglasu prikazali ljudi, ki si po obedu v KFC zadovoljno ližejo prste, vse skupaj pa spremlja Chopinov Nokturno št. 9. Televizijski oglas spremljajo tudi plakati, ki bodo letošnjo pomlad na ogled v večjih mestih po Veliki Britaniji.

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji