Coca-Cola si želi bolj empatičnih ljudi
Coca-Cola je ustvarila platformo, s katero želijo med svojimi potrošniki sprožiti večji občutek empatije. Predstavili so tudi nov televizijski in inovativne zunanje oglase.
S pobudo »Better when we’re open« (»Boljši, ko smo odprti«) želijo svet, za katerega pravijo, da postaja vse bolj razdeljen, združiti. »Coca-Cola je blagovna znamka, ki se zaveda, da moramo govoriti o težavah, ki so pomembne v družbi. Nikoli se ne bomo izogibali družbenim problemom,« je ob tej priložnosti povedal Walter Susini, direktor marketingaza ZahodnoEvropo. Novo Coca-Colino poslanstvo je evolucija pobude »Uplift and unite« (»Poživi in združi«), ki so jo predstavili lani in je vključevala tudi božični oglas, v katerem so potegnili vzporednice med Božičkom in begunci. Novo oglaševalsko akcijo so začeli s televizijskim oglasom »Could I be wrong?« (»Se morda jaz motim?«), ki so jo ustvarili v agenciji Wieden + Kennedy London. Oglas so prvič predvajali ta teden, prikazuje pa okolje, ki naj bi bilo odsev sveta, v katerem trenutno živimo. Zaradi nesoglasij med ljudmi se v mestu pojavljajo najprej fizične razpoke, nato pa se začnejo stavbe rušiti. Ko je že videti, da svetu ni pomoči, se prikaže Natasha Lyonne, zvezdnica serije Oranžna je nova črna, ki pravi: »Danes smo vsi obsedeni s tem, da želimo imeti prav. Kaj pa, če bi se vprašali: 'Je možno, da sem jaz tisti, ki se moti?' Potem bi se morda stvari spremenile na boljše.«
»Oglas je le začetek, s katerim bomo predstavili našo platformo, nadaljevali pa bomo poleti na nogometnem prvenstvu Euro 2020in na drugih dogodkih,« je povedal Susini. Po njegovih besedah se morajo blagovne znamke danes držati treh pravil – govoriti morajo o svojem poslanstvu, ustvariti izkušnjo za svoje uporabnike in jih spodbujati, da o njih tudi spregovorijo. »Najhujše, kar lahko narediš, je, da ti ni mar. Coca-Cola je že dolgo na trgu in tukaj bo tudi ostala, do česar nam je vedno bilo mar,« je še dodal.
Jih čaka kanski lev?
Omenjena pobuda pa ni edina novost, ki so jo v Coca-Coli predstavili ta teden. V sodelovanju z milanskim Publicisom so objavili tudi zunanje oglase, za katere se že govori, da so kandidat za katerega od kanskih levov. Na plakatih vidimo logotip, ki je videti, kot da je na steklenici, a se same steklenice ne vidi. Logotip spremlja še napis: »Občutite to.« (»Feel it.«). Pod oglas sta se podpisala kreativni direktor Stefano Zanoniin umetniški direktor Roberto Ardigò.