Pri Big Bangu želijo z novim portalom povečati spletno prodajo za 40 odstotkov
Portal, pri katerem je Big Bang sodeloval z agencijo Marker, je prilagojen spremenjenim nakupnim navadam, delež spletne prodaje pa želijo povečati za vsaj 40 odstotkov.
Gašper Meden
»Gre za naslednji korak v naši strategiji, s katero želimo strankam ponuditi še boljšo nakupovalno izkušnjo tako na spletu kot tudi v fizičnih trgovinah. Zdaj bomo še veliko lažje sledili novim trendom, obenem pa razširili nabor izdelkov, ki jih ponujamo. Naš cilj je povečati delež spletne prodaje za vsaj 40 odstotkov in tako še dodatno okrepiti položaj Big Banga kot prve izbire kupcev in uporabnikov tehničnih in pametnih naprav ter vsega, kar podpira sodoben življenjski slog,« je za MM povedal Robert Sraka, izvršni direktor za IT in podporo poslovanju v družbi Big Bang.
Portal je na vseh ravneh povezan s fizičnimi trgovinami in med drugim kupcem omogoča, da lahko nakup začnejo v kateri od 18-ih Big Bangovih poslovalnic, zaključijo pa ga v spletni trgovini. V Big Bangu poudarjajo, da so bile zadnje varnostne smernice ena od prioritet njegove izdelave. »Novi spletni portal je hitrejši in preglednejši od predhodnega. Vanj smo integrirali tudi doslej ločeni info portal in povezali spletni portal s Klubom Big Bang, ki je v izredno kratkem času pridobil že 20 tisoč članov. Preko novega spletnega portala lahko zdaj lažje izpostavljamo tudi aktualne ponudbe, blog in vse storitve, ki jih omogočamo našim kupcem. Portal je povezan z blagajniškim sistemom Big Banga, kar omogoča enako uporabniško izkušnjo, na primer kupone in akcije, tako v fizični kot tudi v spletni trgovini,« dodaja Sraka.