• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Veliki Sempler projektu »(Ne)odrekam se svojemu otroku«

Na sedemnajstem tekmovanju za regijske nagrade Sempler je bilo podeljenih dvanajst zlatih in velika nagrada. Semplerji so šli tokrat v tri države jadranske regije; poleg Slovenije še na Hrvaško in v Srbijo. Veliko nagrado Sempler za najboljšo medijsko strategijo leta v jadranski regiji je osvojilo delo »(Ne)odrekam se svojemu otroku« (»I (Dis)own My Child«), ki sta ga McCann Beograd in UM Beograd zasnovali za neprofitno organizacijo 'Da se zna' LGBT+NGO.

Foto: Žiga Intihar

Snovalci so s projektom javnost želeli ozavestiti o položaju LGBT skupnosti. »S projektom želimo doseči zavedanje, da bi morala biti družina celica brezpogojne ljubezni in podpore. Eden izmed največjih strahov posameznikov v skupnosti LGBT je zavrnitev v družbi, še posebej težko pa se je spopasti z zavrnitvijo lastnih staršev,« sta o pomenu projekta za neprofitno organizacijo 'Da se zna' LGBT+NGO povedala snovalca oglaševalske akcije McCann Beograd in UM Beograd.

Kot je povedala predsednica žirije za nagrade Sempler Eva Aljančič, izvršna direktorica pri HoT mobil in Ventocom.SI, je bila strokovna žirija pri imenovanju prejemnika velike nagrade enotna: »Gre za kreativno rešitev, za katero smo vsi člani žirije čutili, da izpolnjuje vse kriterije za najboljšo medijsko strategijo leta, kar se je z vsakim krogom glasovanja potrjevalo.« Sicer pa je žirija pri ocenjevanju del oziroma preučevanju rezultatov oglaševalskih akcij posebno pozornost posvečala tudi dejstvu, iz katerega okolja delo prihaja, saj, kot pravi Aljančičeva: »Rezultatov v posamezni kategoriji, pa tudi širše, ne gre med seboj neposredno primerjati. Gre namreč za različno velika in nenazadnje tudi kulturno različna tržišča.«

Žirija je imela težko delo.

Kdo so dobitniki zlatih Semplerjev?

Poleg velikega Semplerja je devetčlanska mednarodna žirija med osemdesetimi prijavljenimi izbrala še 12 medijskih projektov in jih nagradila z nagrado zlati Sempler. Oglaševalska agencija McCann Beograd je prejela dva zlata Semplerja. Za »(Ne)odrekam se svojemu otroku« so prejeli nagrado tudi v kategoriji inovativna uporaba komunikacijskega kanala. V kategoriji najboljša PR strategija ali promocija pa so zlati Sempler prejeli za delo »Dojenček izbere, kje« (»Baby Chooses Where«), ki so ga skupaj z medijsko agencijo UM Beograd zasnovali za naročnika The Coca-Cola Company. Srbi so prejeli še eno zlato nagrado, in sicer v kategoriji najboljša ciljana akcija. Za VIP mobile je akcijo z naslovom »Intarifa – klepetalni intervjuji« (»Intarifa – Chat Interviews«) zasnovala oglaševalska agencija Fullhouse Ogilvy v sodelovanju z medijsko agencijo OMD.

Dve zlati nagradi Sempler sta šli tudi na Hrvaško. V kategoriji najboljša izkustvena akcija sta akcijo »Spomenik neizklesanemu telesu« (»Monument to the unchiseled«) za PIPI beverages pripravili agenciji Imago Ogilvy in Drap. V kategoriji najboljša uporaba mobilnega okolja pa je zlati Sempler dobila akcija »Narodni radio na Viberju« (»Narodni radio on Viber«). Za Narodni radio sta jo pripravila Mediacor in All Market Media.

V Sloveniji je tako ostalo največ zlatih kipcev, kar sedem. V kategoriji najboljša izraba digitalnega okolja ga je prejelo delo »Prva slovenska GIFO.OTEKA« (»First Slovene GIFO.OTHEQUE«), ki sta jo za Pivovarno Laško Union pripravili Agencija 101 in Media Publikum. V kategoriji strateška uporaba medijskega spleta je zlato nagrado prejel »Zmagovalni servis« (»Winning service«). Za Petrol so jo ustvarili v Agenciji 101 v sodelovanju z medijskimi partnerji Media Publikum, Bid Bid in GIG. V kategoriji najboljša uporaba vplivnostnega marketinga je nagrado prejela kampanja »Sex tape, ki to ni bil« (»The stolen sex tape«), ki jo je za Društvo OnkoMan pripravil Pristop. V kategoriji najboljša akcija na družbenih omrežjih je zlati Sempler prejel Youtube kanal »NekiNeki«, ki je za Telekom Slovenije prav tako nastal znotraj skupine Pristop, kjer so moči združile njihove agencije Pristop, Renderspace, Pristop Media in D'Agency. Zlati Sempler v kategoriji najboljša uporaba podatkov so za predvidljivo digitalno oglaševanje prejeli »Zelenjavni namazi Argeta« (»Argeta Vegetable Spreads«), ki sta jo za Atlantic Grupo pripravila iPROM in Valicon. V kategoriji najboljši novi medij/medijski format so zlati Sempler dobile »Mlečne pravljice« (»Milk books«), ki jih je za Spar Slovenija pripravila Futura DDB. Zlati Sempler v kategoriji najboljši tehnološki pristop je dobila akcija »VR CHEF doživetje« (»VR CHEF experience«). Za Atlantic Grupo/Drogo Kolinska so jo zasnovali Luna \TBWA, v sodelovanju z Media Publikum, CNJ, Unsanctioned media in Squareme.

Na večerni prireditvi po koncu prvega dne 21. konference medijskih trendov SEMPL sta bili poleg omenjenih podeljeni še dve posebni nagradi TOP SEMPL. Nagrado za medijskega menedžerja leta 2019 je dobil Aleš Muhič, član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS, nagrado za medijsko zvezdo prihodnosti 2019 pa je prejela Darja Mravinec, digitalna medijska načrtovalka, Futura DDB.

Aleš Muhič, član vodstva in direktor trženja pri podjetju PRO PLUS, ki je prejel nagrado za medijskega menedžerja leta 2019, v družbi predsednice konference SEMPL, Valerije Prevolšek (levo), Svetlane Almaš, vodje marketinga in komunikacij zavarovalnice Generali in Eve Aljančič, predsednice žirije SEMPL (desno).

Medijska zvezda prihodnosti 2019, Darja Mravinec iz agencije Futura DDB.