vizija nic
Opaženo

Vizija NIČ

Zavod Varna pot, katerega cilj je zmanjšati število žrtev v prometu, si z novo akcijo prizadeva, da bi prav vsi sprejeli osebno zavezo k tako imenovani »Viziji NIČ«.

Kratek opis akcije: Novo razvita certifikacijska shema Vizija NIČ poziva posameznike, podjetja, lokalne skupnosti, izobraževalne institucije, nevladne organizacije ter državne institucije in organe k aktivnemu prispevku za zagotovitev varne mobilnosti. S tem se želijo postopno približati končnemu cilju Vizije NIČ, torej zmanjšanju števila smrtnih žrtev in hudo telesno poškodovanih na 0. Glavna kreativna podoba akcije je slika, izdelana za svetovni dan spomina na žrtve prometnih nesreč (WDOR 2017). Plakat je takrat predstavilo več kot sto držav in številne mednarodne vladne in nevladne organizacije, ki se ukvarjajo z varnostjo v cestnem prometu in žrtvami prometnih nesreč. Na ogled je bil tudi v središču Ljubljane.

Elementi akcije: glavna kreativna podoba, oglasni spot, aktivnosti v šolah, vrtcih in občinah, brošura s programi, razlagalni videoposnetek

Predstavnik naročnika: Robert Štaba

Kreativna videoprodukcija, tekstopisje, ilustracije in animacija: Miss Moose Production

Vodja projekta v videoprodukciji, kreativna in umetniška direktorica: Manja Porle

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji