• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sparov spletni kratkočasnik

V Spar Slovenija so ustvarili t. i. kratkočasnik, s katerim si lahko kupci krajšajo čas, medtem ko čakajo na prosto časovno okno v Sparovi spletni trgovini.

Kratek opis akcije: »Zaradi pandemije virusa in omejitve gibanja na prostem se ogromno ljudi odloča za spletni nakup hrane in pijače ter drugih izdelkov za dom. Ker je povpraševanje po Sparovih spletnih nakupih postalo prava 'norija', smo izdelali revijo, ki kupce med čakanjem zabava in sprosti,« so zamisel pojasnili v družbi Spar Slovenija.

Element akcije: tiskana revija

Predstavniknaročnika: Miha Deu in Sabina Ivanov

Agencija in produkcijska hiša: Fini oglasi

Vodja projekta v agenciji: Lina Doler

OblikovalkaTina Ralić

Avtor: Fini oglasi
Naročnik: Spar Slovenija

Oceni