sparov kratkocasnik
Opaženo

Sparov spletni kratkočasnik

V Spar Slovenija so ustvarili t. i. kratkočasnik, s katerim si lahko kupci krajšajo čas, medtem ko čakajo na prosto časovno okno v Sparovi spletni trgovini.

Kratek opis akcije: »Zaradi pandemije virusa in omejitve gibanja na prostem se ogromno ljudi odloča za spletni nakup hrane in pijače ter drugih izdelkov za dom. Ker je povpraševanje po Sparovih spletnih nakupih postalo prava 'norija', smo izdelali revijo, ki kupce med čakanjem zabava in sprosti,« so zamisel pojasnili v družbi Spar Slovenija.

Element akcije: tiskana revija

Predstavnika naročnika: Miha Deu in Sabina Ivanov

Agencija in produkcijska hiša: Fini oglasi

Vodja projekta v agenciji: Lina Doler

OblikovalkaTina Ralić

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji