STO
Opaženo

Time to #stayhome. Turn to nature and dream.

Slovenska turistična organizacija (STO) z videom »Time to #stayhome. Turn to nature and dream« nagovarja gledalce, naj v času koronavirusa (začasno) ostanemo doma.

Kratek opis akcije: Hkrati vabi sledilce iz tujine k sanjarjenju o Sloveniji in načrtovanju obiska v prihodnosti pod sporočilom ostani doma oziroma »#StayHome so we can #TravelTomorrow«. »Čus tven nagovor vliva upanje, da bomo lahko kmalu spet uživali v naravnih lepotah Slovenije. Za video, ki je bil zmontiran v času koronavirusa, so bili uporabljeni posnetki, ki so nastali za video Slovenia Green, ki Slovenijo prikazuje kot zeleno destinacijo s poudarkom na trajnostnih sporočilih o zeleni Sloveniji,« so v STO povedali za MM.

STO1

STO2

Elementi akcije: video za družbena omrežja

Predstavnica naročnika: Ana Savšek

Kreativna direktorja: Ciril Jazbec in Katarina Jazbec

Tekstopiska: Katarina Jazbec

Produkcijska hiša: Produkcijska hiša TENT

Vodja projekta v produkcijski hiši: Ajda Ažman Jazbec

Režiser: Ciril Jazbec

Kamermani: Jan Jenko, Matic Oblak in Luka Jenko

Postoprodukcija: Jan Jenko

Trajanje akcije: v času koronavirusa (video predstavljen aprila 2020)

 

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji