fructal 75 let
Opaženo

Vsak dan rastemo. Že 75 let.

Fructal je v sodelovanju z agencijo Pristop zasnoval komunikacijsko akcijo ob 75-letnici blagovne znamke.

Kratek opis akcije:  Ob pomembnem jubileju znamke Fructal je nastala komunikacijska akcija, ki jo povezuje sporočilo »Vsak dan rastemo. Že 75 let.« Najprej je »vzklila« v televizijskem oglasu z zgodbo otroške oblekice, skrite nekje v kotu omare, ki prav tako kot Fructalova Tetrapack® embalaža, dobi nov namen. Razvejala se je tudi na preostale kanale, kjer bo še naprej širila svoje sporočilo in se tako »ukoreninila« v Fructalovo dolgoletno zgodbo. »Naše poslanstvo je, da se razvijamo, rastemo in vsak dan z malimi koraki postajamo nekoliko boljši. S pozornostjo do ljudi, ki nas obkrožajo in do okolja, tako skupaj ustvarjamo lepši svet. Iz nostalgičnega včeraj raste lepši jutri in Fructal raste skupaj z nami. Že 75 let. Ob odličnem okusu, ki ostaja nespremenjen, je znamka od svojih začetkov zrasla, tako po širini spektra izdelkov kot tudi odgovornosti do okolja in družbe,« so za MM povedali v Fructalu.

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje

Predstavnici naročnika: Tanja Vidmar Šinigoj in Tina Špende Ivanič

Direktorica projekta: Nina Usnik

Vodja projekta: Tjaša Vehovec

Kreativni direktor: Blaž Vuk

Snovalka: Eva Gjörek

Umetniška direktorica: Barbara Podlogar

Oblikovalec: Urban Zotel

Izvedbeni oblikovalec: Samo Jarc

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Fotograf: Matic Kremžar

Trajanje akcije: od 16. marca do 12. aprila 2020 (prvi val)

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji