• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ora Brez sladkorjev

Blagovna znamka Ora različico brezalkoholne pijače brez sladkorja oglašuje s komunikacijsko akcijo, v kateri ni več »sladkih fantov« Orarajev.

Kratek opis akcije: »Nič več sladki fantje, Oraraji tokrat s svojim bendom in novo Oro, z enako »hudim« okusom pomaranče, a brez sladkorjev. Z akcijo smo želeli podpreti lansiranje novega proizvoda Ora Brez sladkorjev, ki je logična posledica trendov na trgu,« pravijo v Radenski.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, prodajna mesta, vzorčenje

Naročnik: Radenska Adriatic

Agencija: Zaraguza

Medijska agencija: AM Komunikacije

Predstavniki naročnika: Egle Wehle, Ivana Fočić in Primož Rok Puppis

Vodenje projekta v agenciji: Anton Tokoly in Lenka Džurná

Kreativni in umetniški direktor: Milan Maly

Tekstopiska: Eva Myjavcova

3D-oblikovanje: ALIEN studio

Oblikovanje: Zaraguza

Režiser: Ivan Ozvald

Produkcijska hiša: ALIEN studio

Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded

Čas trajanja akcije: od 2. 3. do 12. 4. 2020

Avtor: Zaraguza
Naročnik: Radenska Adriatic

Oceni