ora
Opaženo

Ora Brez sladkorjev

Blagovna znamka Ora različico brezalkoholne pijače brez sladkorja oglašuje s komunikacijsko akcijo, v kateri ni več »sladkih fantov« Orarajev.

Kratek opis akcije: »Nič več sladki fantje, Oraraji tokrat s svojim bendom in novo Oro, z enako »hudim« okusom pomaranče, a brez sladkorjev. Z akcijo smo želeli podpreti lansiranje novega proizvoda Ora Brez sladkorjev, ki je logična posledica trendov na trgu,« pravijo v Radenski.

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, prodajna mesta, vzorčenje

Medijska agencija: AM Komunikacije

Predstavniki naročnika: Egle Wehle, Ivana Fočić in Primož Rok Puppis

Vodenje projekta v agenciji: Anton Tokoly in Lenka Džurná

Kreativni in umetniški direktor: Milan Maly

Tekstopiska: Eva Myjavcova

3D-oblikovanje: ALIEN studio

Oblikovanje: Zaraguza

Režiser: Ivan Ozvald

Produkcijska hiša: ALIEN studio

Glasbena podlaga: Jackson Eppley – Faults Paraded

Čas trajanja akcije: od 2. 3. do 12. 4. 2020

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji