• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Vaša svoboda nas žene naprej.

Ob predstavitvi novega premijskega dizelskega goriva Q Max iQ diesel je Petrol zasnoval novo strategijo komuniciranja kakovosti svojih goriv Q Max. V sodelovanju z agencijo Yootree so zasnovali regijsko kreativno strategijo, ime IQ diesel pa je zamisel agencije Publicis.

Kratek opis akcije: Kreativna strategija v ospredje postavlja temeljne koristi uporabnika; to sta brezskrbnost in z njo povezana svoboda. Navdih za razvoj novega goriva Q Max iQ Diesel in komunikacijske platforme so avtorji črpali iz svobode milijonov ljudi, ki gredo vsakodnevno korak dlje za svoje najbližje, ljubezen, srečo ali hobi.

»Na poti do osebne svobode vsakdo od nas potrebuje zanesljiv vir energije in visokokakovostno gorivo, ki brezhibno deluje v vseh razmerah. Zato so v Petrolu razvili novo gorivo družine Q Max z izboljšano učinkovitostjo in zmanjšanim vplivom na okolje. Z novo platformo Petrol v središče svojih aktivnosti postavlja inovacije in razvoj, ki ljudem omogočajo še večjo svobodo gibanja in življenja,« pojasnjujejo v agenciji Yootree.

Naročnik: Petrol

Agencija: Yootree

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, spletni oglasi, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnem mestu

Predstavniki naročnika: Peter Curk, Jože Gostiša in Miha Kofjač

Strategi: Tomaž Apohal, Ivor Bogunić in Petra Trontelj Pečnik

Direktorica projekta: Mihela Černe

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Žan Rus

Umetniški direktorin oblikovalec: Ivor Bogunić

Izvedbenooblikovanje: Petrol

Produkcijska hiša: Kinomotel

Postprodukcija: ArtRabel9

Producent:Rok Kleč

Režiser: Miha Mlaker

Fotograf: Primož Korošec

Zasnova imena produkta: Publicis

Trajanje akcije: december 2019 –februar 2020

Avtor: Yootree
Naročnik: Petrol

Oceni