• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Siroljub priporoča

Ljubljanske mlekarne so v sodelovanju z Agencijo 101 razvile projektno blagovno znamko Siroljub, ki je namenjena promociji kulture uživanja sirov v slovenski družbi.

Kratek opis akcije: Znamka Siroljub je namenjena slovenskim kupcem, ki si želijo kulinarični odtis na svojih mizah razširiti  s kakovostno ponudbo sirov. »Siroljub razkriva zgodbe skrbno izbrane ponudbe kakovostnih sirov, ki jih boste pod Siroljubovo oznako našli v vseh večjih slovenskih trgovinah,« pojasnjujejo v agenciji. Sidrišče projekta je spletna stran siroljub.si, kjer bodo po besedah agencije obiskovalci našli 1000 in 1 razlog za vključevanje sirov v svoje kulinarično življenje.

Elementi akcije: lansiranje projektne blagovne znamke, POS, interni kanali, spletno oglaševanje.

Predstavnice naročnika: Tina Kumelj, Mojca Remic in Petra Zdešar

Vodja projekta v agenciji: Polona Polak

Asistent vodje projektov: Kristina Zidar

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Tekstopisec:Jure Korenč

Umetniška direktorja: Ivan Momirov, Primož Kos

Oblikovalca: Aleš Vrbančič in Mark Caserman

Oblikovalec digitalne izkušnje: Edin Nasufović

Fotografa:Miha Bratina in Peter Giodani

Drugi sodelavci pri projektu: Urška Petelin (revija Dober tek) in Eva Gradišar (Agencija 101)

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Ljubljanske mlekarne

Oceni