nlb
Opaženo

Digitalno je enostavno lažje

Grey Ljubljana je za NLB zasnoval oglaševalsko akcijo, ki predstavlja, zakaj je z digitalnimi bančnimi storitvami vse enostavno lažje.

Kratek opis akcije: »NLB kot napredna in dostopna banka svojim strankam z digitalnimi storitvami olajša življenje. Z mobilno denarnico NLB Pay lahko plačujejo preko telefona, v mobilni banki Klikin lahko med drugim hitro sklenejo kredit, preko GSM imenika lahko nakažejo denar prijatelju, preko video klica pa lahko urejajo bančne opravke kjer koli in kadar koli,« pravijo snovalci akcije, ki so te storitve želeli predstaviti na zabaven in razumljiv način.S sodobnimi 3D-animacijami so izpostavili zadrege, s katerimi se lahko vsi poistovetimo: ko je denarnica prevelika za naš žep, ko potrebujemo kredit, a ne želimo izpolnjevati gore papirjev, ko želimo prijatelju hitro vrniti denar za malico, pa pri sebi nimamo gotovine, ali ko potrebujemo banko med dopustom v tujini, po možnosti sredi noči. V NLB zagotavljajo, da so ob vseh teh izzivih najenostavnejša rešitev prav njihove digitalne storitve.

Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje, tiskani oglasi, družbena omrežja, zunanje oglaševanje, oglaševanje na avtobusih LPP

Predstavnici naročnika: Natalija Majcen in Simona Mladenović

Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp

Strateška direktorica: Špela Žorž

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Tekstopisec: Klemen Šefer

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalec: Andraž Grulja

Spletna oblikovalka: Urška Kos

3D-animatorja: Črtomir Just in Maj Meden (FRANCFRANC)

Postprodukcija: ArtRebel9

Medijska agencija: Media Publikum

Medijska načrtovalka: Nataša Češnovar (Media Publikum)

Digitalna medijska specialistka: Nika Oražem (Media Publikum)

Upravljanje z družbenimi omrežji: Monika Habjanič (Grey) in Alja Jureč (NLB)

Trajanje akcije: september – oktober 2019

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji