redarstvo
Opaženo

Evropski teden mobilnosti 2019

Ob evropskem tednu mobilnosti 2019 je Mestna občina Ljubljana (MOL) v sodelovanju z agencijo Marmelada zasnovala dolgoročno oglaševalsko akcijo, v kateri z besednimi igrami ozaveščajo o pomenu varnosti v prometu.

Kratek opis akcije: »Z jasnimi in duhovitimi sporočili dolgoročne kampanje Mestnega redarstva bomo meščankam in meščanom Ljubljane predstavili obseg in smisel delovanja mestnih redarjev ter predstavili njihovo dostopnost, odprtost in pripravljenost na sodelovanje. Z neposrednim nagovorom o višini kazni za posamezen prekršek sporočamo, da je bolje upoštevati pravila in tako poskrbeti za lastno ter varnost drugih, s čimer se izognemo tudi plačilu kazni,« so na MOL-u povedali o izhodiščih in ciljih oglaševalske akcije.

redarstvo1

redarstvo2

redarstvo3

redarstvo4

redarstvo5

redarstvo6

Elementi akcije: Europlakat Digital, zasloni na mestnih avtobusih, plakati TAM-TAM, interno komuniciranje, splet in družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Margarita Emeršič, Roman Fortuna in Karmen Žirovnik

Kreativni direktor: Marko Miladinović

Umetniška direktorja: Marko Miladinović in Jure Sotler

Oblikovalec: Jure Sotler

Vodja projekta v agenciji: Ula Ukmar

Trajanje akcije: od 16. septembra 2019 dalje

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji