• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Evropski teden mobilnosti 2019

Ob evropskem tednu mobilnosti 2019 je Mestna občina Ljubljana (MOL) v sodelovanju z agencijo Marmelada zasnovala dolgoročno oglaševalsko akcijo, v kateri z besednimi igrami ozaveščajo o pomenu varnosti v prometu.

Kratek opis akcije: »Z jasnimi in duhovitimi sporočili dolgoročne kampanje Mestnega redarstva bomo meščankam in meščanom Ljubljane predstavili obseg in smisel delovanja mestnih redarjev ter predstavili njihovo dostopnost, odprtost in pripravljenost na sodelovanje. Z neposrednim nagovorom o višini kazni za posamezen prekršek sporočamo, da je bolje upoštevati pravila in tako poskrbeti za lastno ter varnost drugih, s čimer se izognemo tudi plačilu kazni,« so na MOL-u povedali o izhodiščih in ciljih oglaševalske akcije.

Elementi akcije: Europlakat Digital, zasloni na mestnih avtobusih, plakati TAM-TAM, interno komuniciranje, splet in družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Margarita Emeršič, Roman Fortuna in Karmen Žirovnik

Kreativni direktor: Marko Miladinović

Umetniška direktorja: Marko Miladinović in Jure Sotler

Oblikovalec: Jure Sotler

Vodja projekta v agenciji: Ula Ukmar

Trajanje akcije: od 16. septembra 2019 dalje

Avtor: Marmelada
Naročnik: MOL

Oceni