• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Sanje se lahko uresničijo v petek

Loterija Slovenije in Grey Ljubljana sta za mednarodno igro na srečo Eurojackpot zasnovala novo celostno oglaševalsko akcijo, ki je znova v obliki muzikala.

Kratek opis akcije: »Nova oglaševalska akcija za Eurojackpot nadaljuje z obliko muzikala kot enega močnejših in prepoznavnejših elementov blagovne znamke. V njem junaki sanjajo o življenju po velikem dobitku in si naslikajo vsak svoje najbolj nore sanje,« pravijo pri Loteriji Slovenije. Oglase so naslonili na dejstvo, da Eurojackpot vsakemu igralcu omogoča sanjarjenje, ki se začne že z vplačilom kombinacij – in to vsak petek znova.

Elementi akcije: televizijsko oglaševanje, zunanje oglaševanje, radijski oglas in radijska aktivacija, digitalno oglaševanje, oglaševanje na prodajnih mestih

Medijska agencija: Media Publikum

Predstavnice naročnika: Jerneja Radovič, Aneta Bec, Tatjana Hladnik Zupan in Tina Djinovski

Izvršna kreativna direktorica: Petra Krulc

Strateginja: Špela Žorž

Kreativna direktorica: Katja Petrin Dornik

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisca: Katja Petrin Dornik in Klemen Šefer

Oblikovalke: Hana Domijan, Anja Korošec in Urška Kos

Produkcijska hiša: Kinomotel

Režiser: Blaž Švent

Fotograf: Ciril Jazbec

Glasbena podlaga: One way or another (Blondie)

Avtor priredbe: Janez Dovč

Prepesnitev: Katja Petrin Dornik in Andrej Rozman Roza

Direktorica projekta: Simona Mladenović

Avtor: Grey Ljubljana
Naročnik: Loterija Slovenije

Oceni