• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Bagel s Petrola

Aprila 2019 je Petrol ponudbo pekovskih izdelkov obogatil z novostjo, t. i. »baglom«. V sodelovanju z Agencijo 101 so zdaj pripravili oglaševalsko akcijo zanj.

Kratek opis akcije: V tujini je kruhek z imenom »bagel« velika prodajna uspešnica, v Sloveniji pa ga je v trenutku njegovega uvajanja na trg poznala samo petina potrošnikov. Cilj akcije je bil tako povečati zavedanje o tem izdelku, ki ga lahko kupci dobijo na prodajnih mestih HopIN Petrol. Izkoristili so njegovo priljubljenost v tujini in kot izhodišče uporabili dejstvo, da je v Slovenijo prišla velika »mednarodna zvezda«, za katero se spodobi, da jo majhen slovenski narod kuje v nebo, da o njej poročajo vsi mediji in da je vedno v središču pozornosti. Na Facebooku so ustvarili profil Bagel s Petrola in aktualne novice s Petrola, Slovenije in širšega sveta z enostavnimi fotomontažami in spremembami konteksta povezali z bagli. Poleg tega so sledilce nagrajevali s pripomočki za različne načine uživanja v baglu, kot so dodatek za brskalnik Chrome, ki vse slike na spletu zamenja s sliko bagla, set ozadij za namizne računalnike in mobilne naprave, da lahko namesto idilične plaže uporabniki uživajo v razgledu na bagel, klepetalni robot, ki zna z zapletenim algoritmom najti rešitev za vsako težavo ali vprašanje, mobilno igro Bagelpong, pesem o baglu s Petrola, in enourni izobraževalni video, v katerem so gledalce učili pravilne izgovorjave besede bagel. Kot pravijo v agenciji, pa je bagel še zadnje dvomljivce prepričal s posnetkom tuje informativne oddaje, v kateri so poročali o izjemni novici, da je v Sloveniji na prodajnih mestih HopIN Petrol odslej mogoče kupiti tudi bagel.

Elementi akcije: družbeno omrežje Facebook

Predstavniki naročnika: Taja Špacapan, Jože Gostiša in Neža Berdajs

Direktorica projektov: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Sašo Petek

Digitalni strokovnjak: Uroš Svenšek

Upravljavka vsebine in družbenih medijev: Hana Godina

Druga sodelavca: Leon Škrilec in Mark Caserman

Trajanje akcije: maj – junij 2019

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Petrol

Oceni