• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Dana z vitamini

»Izžel te bom do zadnje kapljice«, »Privoščila si te bom čez vikend«, »Jaz bom poskrbel za zaščito« … Ne, te provokativne izjave ne govorijo o tistem, na kar ste najprej pomislili, pač pa so se jih kot rdečo nit kampanje za novo pijačo Dana z vitamini domislili v agenciji F2, kjer so z glavnim sporočilom želeli ujeti odziv, ki ga bo nova pijača sprožila v vas ko jo boste poskusili.

Kratek opis akcije: »Kaj bi ji delali« scenarijev, ki jih je težko spregledati (brez navihanega nasmeška na obrazu), je zares veliko, toda bolj pomembno od njih je, kaj bi nova pijača delala vam. Odgovor je preprost – vsaka nekaj drugega. Dana Immuno (pomaranča in breskev) bi pomagala pri delovanju imunskega sistema, Dana Active & Fit (mango) bi pripomogla k zmanjševanju utrujenosti in izčrpanosti, Dana Detox (limona in meta) pa k sproščanju energije pri presnovi.

Elementi akcije: televizijski in radijski oglas, oglasni veleplakati, tiskani oglasi, spletni oglasi, komunikacija na družbenih omrežjih

Medijska agencija: Futura DDB

Predstavnica naročnika: Nataša Mejaš

Vodji projekta v agenciji: Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör

Kreativna ekipa: Matija Ošlak, Anže Petrač, Mateja Arnež, Tatjana Pavlič Fekonja in Tomaž Cör

Kreativni direktor: Matija Ošlak

Tekstopiska: Mateja Arnež

Umetniška direktorica: Tina Brezovnik

Oblikovalci: Tina Brezovnik, Matjaž Hančič, Dado Banovšek in Rado Zupan

Fotograf/ilustrator: Peter Giodani

Režiser: Miha Knific

Produkcijska hiša: Studio Ritem

Glasbena podlaga: Nick Parker (PRS) - Love at Lust

Avtor: F2
Naročnik: Dana

Oceni