• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ostanite pristni z jogurti MU!

Agencija BPCS je za blagovno znamko jogurtov MU zasnovala celostno akcijo, ki sporoča, da smo najbolj pristni, kadar smo zvesti sami sebi in se ne trudimo ugajati za vsako ceno.

Kratek opis akcije: Izhodišče akcije je dejstvo, da so MU jogurti najbolj okusni v svoji najbolj pristni obliki. To pomeni, da so izdelani iz slovenskega mleka, brez dodatkov in brez umetnih barvil. »Podobno velja za ljudi. Najbolj pristni smo, kadar smo zvesti sami sebi in se ne trudimo ugajati za vsako ceno.Tako pristna je protagonistka v novem televizijskem oglasu, ki se prepusti trenutku in zapoje znano skladbo »Lep je dan« Anje Rupel,« pojasnjujejo v BPCS. 

V nadaljevanju kampanje so voznike, ki si dovolijo glasno prepevati na poti v službo, povabili, da svojo pristnost prek radijskih valov delijo s širšo javnostjo. Protagonistka televizijskega oglasa pa je v Ljubljani čakajoče na avtobus iz digitalnega mestnega plakata nagovarjala, da si dovolijo biti pristni in skupaj z njo v javnosti zapojejo.  

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglas, spletni oglas, radijski oglas, družbena omrežja, radijska aktivacija.

Predstavnica naročnika: Petra Žagar

Vodji projekta v agenciji: Arin Čebokli in Andreja Veršič

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisca: Miha Bevc in Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor: Miha Grobler

Fotograf: Anže Godec

Produkcijska hiša: Perfo

Režiser: Jure Dostal

Trajanje akcije:  april – maj 2019

Avtor: BPCS
Naročnik: Ljubljanske mlekarne

Oceni