• Facebook
  • Twitter
  • RSS

100 % Sola sok

Ena od spomladanskih novosti v slovenskem tržnem prostoru prihaja iz Pivovarne Laško Union: znamka Sola je namreč v sodelovanju z agencijo Pristop predstavila naravni pomarančni in jabolčni sok.

Kratek opis akcije: V Pivovarni Laško Union so se odločili za nov korak in Solo poslali na izjemno konkurenčno področje naravnih sokov. »Družini izdelkov sta se tako pridružila 100 % sokova z okusom pomaranče in jabolka tako v pločevinki kot tudi litrski embalaži Pure-Pak. Glavni izziv je bil približati obe novosti z zapomnljivo in prepoznavno komunikacijo na različnih komunikacijski kanalih in pri tem 100 % odžejati celotno Slovenijo,« pravijo.

Predstavnika naročnika: David Zappe in Tina Čoga

Kreativni direktor in scenarist: Aljoša Bagola

Umetniški direktor: Rok Flego

Direktorica projekta: Anja Jurca

Vodja projekta: Katja Grosman

Tekstopisca: Aljoša Bagola in Peter Zabret

Oblikovalec: Niko Matko

Izvedbeni oblikovalec: Matic Klemen

Strateginja za družbena omrežja: Ajda Perme

Oblikovalec zvoka: 100 d.o.o.

Produkcijska hiša: Art Rebel9

Avtor: Pristop
Naročnik: Pivovarna Laško Union

Oceni