• Facebook
  • Twitter
  • RSS

PO.OSEBEN po naravi

Agencija 101 je za Pivovarno Laško Union zasnovala oglaševalsko akcijo za brezalkoholno pijačo Union Radler 0.0.

Kratek opis akcije: »Napihljivi samorogi, flamingi in labodi so 'out'. Letošnje poletje je v znamenju napihljivih zmajev, ki slišijo na ime Drago N. Eden redkih trendov – če ne celo edini –, ki ima svoje korenine oziroma krila v Sloveniji, natančneje v Ljubljani,« pravijo v Agenciji 101. Dodajajo, da je »krivec« za preobrazbo poletnih užitkov Union Radler 0.0, stoodstotno naravna pijača z nič odstotki alkohola, samooklicani »P0.0sebnež po naravi«. »Čeprav je zmaj napihnjena esenca blagovne znamke Union, ta novica ne napihuje dejstev, ki so resnična in ki jih lahko preverite na družbenih omrežjih, kjer zmaj v po.polni družbi štirih prijateljev osvežuje pogled na svet mladih,« še opisujejo, menijo pa tudi, da je še posebej prepričljiva prva slovenska GIFO.OTEKA, katere krila so Union Radler 0.0 ponesla tudi na GIPHY.

Elementi akcije: televizijski oglasi, avtobusi, spletno mesto, radijski oglasi, videoposnetki na YouTubu, spletno oglaševanje, družbena omrežja, GIPHY, oglaševanje na prodajnih mestih, dogodki, odnosi z javnostmi

Predstavnika naročnika: Nina Tomše in Sebastjan Kopar

Direktorica projektov: Anja Šeme Todorović

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopisca: Veronika Povž in Jure Korenč

Digitalni strokovnjak: Uroš Svenšek

Upravljavka družbenih medijev: Nika Živec

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalci: Aleš Vrbančič, Mark Caserman in Neja Kalan

Spletni oblikovalec: Edo Nasufović

Produkcijska hiša: CUT production

Režiserja: Saša Hess in Jure Dostal

Fotograf: Saša Hess

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: april – november 2019

Avtor: Agencija 101
Naročnik: Pivovarna Laško Union

Oceni