• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Za dober spanec namesto ovc raje preštevajte popuste

Spar in Futura DDB predstavljata oglaševalsko akcijo, s katero želijo promovirati točke zvestobe v trgovinah Spar in megamarketih Interspar.

Kratek opis akcije: »Nekoč so morali ljudje za boljši spanec preštevati ovce. Danes to ni več potrebno, saj lahko Sparovi kupci preštevajo popuste za nakup izdelkov iz spalnega programa Svilanit. Z njimi bodo zagotovo spali bolje in prijetneje,« so idejno zasnovo akcije pojasnili v agenciji Futura DDB.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani oglasi, letaki, spletni oglasi, družbena omrežja, vsebinski marketing

Predstavniki naročnika: Janja Štular, Nina Šumi, Primož Vidmar in Sabina Grešak

Direktorica naročnika v agenciji: Mija Gačnik Krpič

Vodji projekta v agenciji: Maja Birsa in Anuša Žagar

Kreativni direktor: Robert Bohinec

Umetniški direktor: Robert Križmančič

Oblikovalec: Iztok Perko

Medijska agencija: AM Komunikacije

Produkcijska hiša: Vivido Ars d.o.o.

Trajanje akcije: do 4. avgusta 2019

Avtor: Futura DDB
Naročnik: Spar

Oceni